Univers

Deseori oamenii uită cât de mic este Pământul şi încă mai cred că este în centrul Universului. Haideţi să vedem lucrurile dintr-o perspectivă înaltă.
Până la urmă, cât de mici/mari suntem noi în Univers ?!

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate, ● from the world și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Univers

  1. Gonzo spune:

    Suntem la fel de mari precum e și puterea gândului nostru.

  2. Cosmin spune:

    Pamantul poate fi considerat cantitate neglijabila la ce „monstrii” exista in Univers :)

    • Delia spune:

      Mie mi se pare distanta mare intre orasul meu natal si Bucuresti, si mereu ma plang ca fac mult pana acasa. Dar comparand cu distanta dintre Terra si Soare, cei 300 de km dintre orasul meu natal si capitala, mi se par insignifianti. ;)) Oricum nu se compara cu anii lumina.

  3. Profu’ meu de geografie din liceu ne spunea mereu ca noi oamenii, suntem ca un graunte de nisip in universul asta…maaare dreptate avea :)
    P.S: si nu are legatura cu topicul, dar…. Delia, tu poti intra pe blogul lui Un nou sens? pt ca eu nu mai reusesc :-L che pasa?

  4. S.I.N spune:

    Conteaza unicitatea, nu dimensiunea.

  5. addicted spune:

    My time to say: stiam!! :D Pe vremea cand am vazutfilmuletul, m-am facut ca punctuletul numit SOARE adica la fel de mica. :)))

  6. Şi la a doua vizionare a clipului senzaţia e aceeaşi:-s Ajută pentru cei cărora li se par propriile probleme enorme,odată cu video-ul totul se micşorează.

    • Delia spune:

      Stii cum e..?! Toti ne plangem ca avem cele mai mari probleme dintre toti oamenii de pe pamant atunci cand nu ne iese un plan, de exemplu. Dar daca am sta sa analizam si sa facem comparatii intre noi si alti oameni, am ajunge la concluzia ca ale noastre griji sunt minuscule/miniaturale fata de ale altora care sufera de diferite boli incurabile, de exemplu. Toti ne plangem de Romania, de situatia de aici; dar hai sa ne gandim la cei din Africa. Unde e mai bine pana la urma?

  7. Paul spune:

    da…pamantul e mic de tot ..si noi doar niste bacterii prin univers :D :)

Lasă un răspuns

