La final de an…

Nu ştiu dacă să mă bucur sau să mă panichez. De ce? Fiindcă, pentru mine, anul 2013 parcă nici nu a existat. A trecut prea repede. Aşa cum simt, după ce am depăşit pragul de 20 de ani, că anii trec precum…lunile. Anul acesta a fost anul în care s-au produs schimbări majore în viaţa mea, din toate punctele de vedere. Lăsând deoparte aspectul profesional, am descoperit oameni noi, calzi, care mi-au adus zâmbete pe chip, atunci când aveam nevoie, şi poate că uneori nu meritam. Unii îmi erau deja aproape, doar fizic, dar pe parcurs am găsit la ei calităţi de prietenie reală, nu superficială. Chiar tind să cred că cine se aseamănă se adună, iar eu mereu m-am orientat spre calitate, nu cantitate. Mai e o săptămână şi se termină anul. Oh Doamne, iar intru in depresii. :)) Dar nu, nu, nu! Întotdeauna ţin capul sus, orice ar fi! Acum câţiva ani îmi imaginam vârsta asta ca fiind altfel, cu alte planuri şi aşteptări. E total diferită de cum o vedeam atunci. Dar vreau să cred că e aşa cum vreau eu să fie, aşa cum mi-o construiesc în prezent. Viaţa e ceea ce se întâmplă în timp ce noi suntem ocupaţi făcându-ne alte planuri. Aşa că n-are rost sa irosim timp creând scenarii proprii, căci oricum se va întâmpla aşa cum ne-a fost scris să fie. Deja divaghez de la ceea ce voiam iniţial să scriu…
E Ajunul Crăciunului. Am ajuns acasă, după un drum de aproape 5 ore. Nicăieri nu-i mai bine ca acasă! Regret că timpul nu-mi permite să-mi văd mai des familia, dar sunt fericită că cele mai importante zile din an le petrec cu ai mei. Sunt mulţumită şi recunoscătoare că-s sănătoşi şi fericiţi. Ce poţi să-ţi doreşti mai mult de atât?! O nouă familie mi-am format-o având prieteni, deci niciodată nu mă simt singură, oriunde m-aş afla. Atât de frumoşi sunt o parte din oamenii mei, încât m-au dus astă vară în Vamă, pentru prima oara în viaţa mea, şi m-aş mai întoarce acolo cel puţin o dată pe an. Cu ei, căci fără n-ar avea farmec. :) Mai multe detalii, cu altă ocazie…

Acum… Lângă brad, admir focul din şemineu, auzind colindele cum răsună. Şosetuţele din lână moale îmi încălzesc picioruşele. Masa e plină cu bucate şi căni cu vin fiert mirosind a scorţişoară şi portocale. Cei dragi îmi sunt alături!
Azi am primit colindătorii. Surprinzător, m-am emoţionat teribil de tare. Mi-am amintit de copilărie, când mergeam cu al meu frate, ţinându-ne de mână, cu năsucurile îngheţate, din uşă în uşă… Abia aştept să-mi văd viitorii copii, respectând tradiţiile.
‎Vă doresc să petreceţi Sărbătorile de iarnă într-o atmosferă liniştitoare, alături de familie şi cei dragi. Iar noul an să fie aşa cum vă doriţi. :)

imaginedecraciun1

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Colt de suflet, ● din viata, ● Gânduri, ● Sărbători și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la La final de an…

  1. Mirela spune:

    Iti urez Craciun linistit si vesel alaturi de cei dragi si anul 2014 cu sanatate, bucurii si tot ce-ti doresti ! Sa ai parte de toate cele bune din 2013 si lor sa li se adauge si altele, surprize placute si oameni frumosi alaturi de care sa-ti fie viata frumoasa. La multi ani !

  2. addicted spune:

    Nu ma simt deloc, in nimic, din ce ai scris aici dat fiind faptul ca sunt amara. >:P Pe langa asta mai sunt si rece( a deschis Noa usa la balcon si mi-e lene sa o inchid) si unde mai pui ca-s si o lesinata lipsita de chef ( am mancat prea mult si daca ma misc putin ma rostogolesc ).Deci calda nu sunt, buna nu sunt, cu chef nu sunt… Clar nu-s de a ta si totusi uite-ma aproape! :D Haidi ti pupa sisu` chiar daca esti rauta.

    Sa ai un an cum ti-l doresti sisule, caaaaap coada, pentru ca tu stii cel mai bine care ti-s dorintele! Eu am sa ma rog doar sa ai liniste! >:D< :*

  3. Simona spune:

    >:D< welcome to the family, my blonde friend:D :*

  4. Psicho spune:

    Happy holidays. Keep walking, living, whatever! :)

  5. creve spune:

    La mulți ani băi pisicuțo :P Așa-i că după o anumită vârstă vremea trece mai repede? Dar asta înseamnă că trăim mai intens și nici nu ne dăm seama când trece timpul. E bine că nu avem o viață monotonă :P

Lasă un răspuns

