Început

E început de an nou. E timpul s-o luăm de la capăt. Trebuie să încetăm să ne mai gândim la ceea ce am vrea sau urmează să facem, şi să începem să acţionăm. E timpul să ne trăim viaţa şi să fim noi înşine. Să uităm de ceea ce s-a întâmplat anul anterior, şi să mergem înainte. Să ne asumăm riscuri. Avem o singură viaţă, şi ar fi cazul s-o trăim din plin. Să facem o rezoluţie a noului an, şi de data asta să ne atingem scopurile, orice ar fi.
Nu-i aşa că e ciudat când privim cu un an în urmă şi observăm cât de mult s-au schimbat toate? Mulţimea de oameni care au ieşit din vieţile noastre, şi cei care au intrat şi rămas… Amintirile care nu le vom uita, momentele care ne-am fi dorit să dispară, şi clipele care am vrea să se repete… Tot. E ciudat că toate astea s-au întâmplat într-un singur an.

2014 Please Be Good iPhone 5 Wallpaper

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● din viata, ● Gânduri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Început

  1. addicted spune:

    Eu sper doar ca anul 2014 sa ne aduca mai multa intelepciune, noua romanilor in general. :)) Tie vreau ca tot ce iti propui sa realizezi, iar noua… oh well, am discutat deja aseara. :D :*

  2. Psicho spune:

    De ce trebuie sa treaca un an sa ne indeplinim scopul sau anumite vise? Am ajuns la concluzia ca trecutul e cea mai importanta lectie sau mai bine zis e o experienta de pe urma careia trebuie sa inveti iar viitorul il lasi sa vina asa cum e e. Conteaza acum, ce faci acum, azi, nu maine. Visele ti le poti indeplini si astazi nu in urmatorul an. De ce trebuie sa-ti traiesti viata DE ACUM incolo? Pana acum ce ai facut? :)

    • Delisia spune:

      Cand e inceput de an ai senzatia ca e inceputul a tot ce e bine, sau ce ar putea fi bine. E ca si cum te-ai renaste, asa cum o faci dupa o operatie, o despartire, un esec, etc. „Astazi”, asa cum ai spus tu, poate fi si inceputul anului, asa cum poate fi oricare alta zi din an. Pana acum am trait, asa cum am vrut, si vreau ca de acum incolo sa fac acelasi lucru. N-am decat sa traiesc clipa ca si cand ar fi ultima. :)

Lasă un răspuns

