Gramatica limbii române – part 2

Part 1 se află la Addicted. Acolo veți găsi întreaga dezbatere pe tema conjugării verbului a fi. Ceea ce vroiam eu să vă relatez e faptul că, în timp ce răspundeam la comentariile din postul cu torturile, am observat greșeala celor de la WordPress. Vezi imaginea de mai jos.

Fi primul căruia să-i placă acest articol”. Bănuiesc că unii dintre voi nu ați observat greșeala. O găsiți la finele fiecărui post scris, sub articol.
Așadar, ce pretenții să (mai) avem unii de la alții, când și cei care cică au studiat Jurnalismul sau au absolvit Facultatea de litere (vezi cazul de la Addicted) și cei care cică ar trebui să fie un exemplu pentru noi fac erori grave atunci când relatează ceva ? Nu cred că poate fi vreo scuză nici pentru unii care dețin un site (sau cum se poate numi) ca WordPress.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate, ● Made in Romania și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Gramatica limbii române – part 2

  1. miscellaneous11 spune:

    Fii*, ba da, mi-am dat seama.
    De-aia folosesc eu programele în engleză. :))

    • Delia spune:

      Cred ca asta e o solutie, sa folosim programe setate in limba engleza. Macar asa nu vom mai sti ca ne fac altii de ras.

  2. Gonzo spune:

    E o chestie de regiune. Fi sau Fii e tot aia. Depinde cum critici. Sunt o mulțime de oameni care scriu „incorect” verbul asta. Eu nu o consider o greșeală.

  3. Paul spune:

    la cat sunt eu mereu de adormit sau cu capul in nori :) :D nu am observat niciodata :) desi am dat de zeci de ori „Like” :))

  4. CristiShady spune:

    Sa vezi greseli la facebook ..Asta de care ai spus tu e micuta micuta pe langa acelea.

    • Delia spune:

      Nici n-am observat greselile de pe facebook. De fapt, nici nu prea aveam cum.. la cat de „des” intru.. :)) Eu cred ca aceste site-uri sunt facute in limba engleza si traduse cu Google translate. :)))

  5. everl0ving spune:

    Aaaa pfff doar cand sunt logata in gravatar pot da like! bleah. :D D-aia si apare logat cu ” everl0ving „

  6. Delia spune:

    Eu am dat LIKE la Klausen. Eram logata doar pe blog, si a mers. Prin alta metoda n-am incercat. :D

Lasă un răspuns

