Like father, like daughter.

Ieri, stând pe scaunul din salon, şi uitându-mă în oglindă în timp ce coafeza se „juca” cu părul meu, am realizat cât de bine semăn cu tata. Mă priveam în oglindă şi-l vedeam pe el. Am ochii lui, şi forma şi culoarea. Am buzele lui. Am degetele lui. Am forma unghiilor lui. Am construcţia lui. Până şi metabolismul e ca al lui. Am tot de la el. Sunt bucăţică ruptă din el. Aşa mi-au spus toţi. Îmi amintesc că mi-a povestit mama că atunci când m-a adus de la maternitate şi m-a întins pe pat ca să mă schimbe, bunica a exclamat: „Ia uite-o, e toată taică’su!„. Ştiam, dar am conştientizat asta abia ieri. Sper să moştenesc şi norocul pe care l-a avut el în viaţă, şi atunci va fi perfect!

Voi cu care dintre membrii familiei voastre semănaţi ?

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● de suflet, ● Gânduri și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

60 de răspunsuri la Like father, like daughter.

  1. DianaEmma spune:

    Cu mama și cu mama ei.

    Dacă ne vezi în poze la aceeași vârstă, ne și confunzi (neluând în seamă că ale ei sunt alb-negru).
    Dar sprâncenele și textura părului sunt de la bunica. :D

  2. Lusio spune:

    Ti-am tot zis eu ca esti mustash feminin. Vezi.. chiar aveam dreptate :))

  3. Baby R. spune:

    toata el…toata toata…

  4. creve spune:

    Eu tot cu tata semăn :D

    • Delia spune:

      Oh, tu esti exceptie la ceea ce i-am zis lu’ Baby R mai sus. ;))
      Mi-a zis mai de mult cineva ca odrasla va semana cu cel care pune mai multa dragoste atunci cand parintii se iubesc prin pat. ;))

      • Lusio spune:

        Pai si cum la zodia mea se tot spune ca da mai totul in pat.. inseamna ca daca fac vreo 2 copilasi.. imi vor semana ? :)) >:)

        • Delia spune:

          Si daca nu seamana cu tine inseamna ca nu-s ai tai? :)))

          • Lusio spune:

            Pai ar trebui sa semene cu mama.. dar daca nici cu ea.. nici cu bunicii.. ceva e dubios.. si uite asa trecem subtil pe la checking medical :-„

            • Delia spune:

              Copiii pot semana si cu rude foarte indepartate. ;)

            • Lusio spune:

              Nu cred ca pot fi totusi.. FOARTE diferiti de parinti.. dar FOARTE asemanatori cu rudele indepartate. :P

            • Delia spune:

              Ba da! Gena se poate transmite de la stra stra stra bunicul meu la mine, de exemplu.

            • Lusio spune:

              Cand exista dubii mari.. recomand barbatilor sa check :)) (pe fatza sau pe ascuns, depinde de ei)

            • DianaEmma spune:

              Uite cine ştie genetica… Delia. :D

              Ţin minte de la biologie din liceu că sunt gene care se manifestă abia la 2-3-4 generaţii, şi atunci în anumite condiţii. :D
              Şi mai ţin minte cum făceam la tablă combinaţiile alea de gene, să vedem în ce proporţii ies anumite trăsături… era fun. :lol:

            • Delia spune:

              @ Lusio :
              Si nevestele ar trebui sa check pe TOATE femeile din lumea asta, ca sa fie sigure ca barbatul lor n-a perpetuat specia si cu altele. :-j

              @ DianaEmma :
              Daaaaa! Imi amintesc de „jocul” de la anatomie. :D Puteam afla si ce culoare a parului sau a ochilor va avea viitorul copil, sau ce grupa sanguina va avea, sau ce sansa sunt sa fie fata sau baiat. :D Imi pare rau ca acum nu prea imi amintesc cum se faceau combinatiile alea. :(

          • Lusio spune:

            Eu ma refeream la testul de paternitate ADN

            Si uite ca aici pare posibil:

            http://www.piticulvesel.ro/articole/Testul_de_paternitate.htm

            „Testul de paternitate va determina cu certitudine cine este tatal ?

            and I quote:”Cum functioneaza un test de paternitate ?
            Desi in zilele noastre exista si alte metode, testul ADN este calea cea mai usoara si eficienta pentru a testa paternitatea unui copil. ADN-ul este unic pentru fiecare individ, insa, atunci cand se petrece reproducerea sexuala, se creeaza un embrion care se formeaza luand material genetic de la ambii parinti.”

            „Da, testul de paternitate indica cu o precizie apropiata de 100% daca ADN-ul recoltat de la presupusul tata se potriveste cu ADN-ul copilului. Testul de paternitate cu ADN indica cu siguranta cine este tatal copilului.”

            • Delia spune:

              La testul de paternitate faceam si eu referire.

            • Delia spune:

              N-am spus niciodata ca nu se poate face un astfel de test.

            • Lusio spune:

              Si atunci ce-i de ras sau acuzat ?

              Ca eu asta cu testul de paternitate ADN am avut din start in cap dar deh.. m-oi fi exprimat aiurea.

              S-a scris chiar si asta:
              “Testul de paternitate cu ADN indica cu siguranta cine este tatal copilului”..

              deh…

      • creve spune:

        Ador să fiu excepția de la regulă :)))

      • DianaEmma spune:

        Grav… grav… toţi trei semănăm pe partea mamei, ba cu ea, ba cu bunicii… grav. :lol:

  5. addicted spune:

    Eu semăn cu amândoi, mă rog asta văd eu,însă ceilalţi spun că semăn cu tata mai mult! Din ce am auzit el a fost cel mai fericit când a aflat că după doi băieţi va avea o fată, atât de fericit că a plecat în papucii de casă spre spital şi-a observat abia când a ajuns, fericirea o are şi-n ziua de azi iar tu sisule ştii prea bine cum e să fii fata lui tata, nu vorbesc de răsfăţatul de nici un fel ci de mândria ce-o au c-au o fată, fata LOR! Săracii frăţiori de mă pierdeau o clipă din ochi, erau doar cu gândul la reacţia lui tata. :)) Şi acum e la fel ” ochii şi fata!!! ”
    Iar tu da, eşti ruptă din taică-tu doar am văzut. :)

    • Delia spune:

      Cand eram mici, eu aveam grija de frate’miu, desi diferenta dintre noi e de 1 an. Dar atunci el era si fricos, si timid, si rusinos, caci e RAC. :)) Doar ai vazut filmuletul ala de cateva secunde. :)) Acum e invers, el are grija de mine. Numai ca eu nu-s timida, etc. :> :))
      Imi amintesc ca atunci cand eram mici, eu eram mai inalta decat el si-i spuneam „caticu”. Acum trebuie sa imi iau tocuri de 15 cm ca sa fiu inalta cat el. :))

  6. Mihaela spune:

    Cica seman cu matusa mea, sora tatalui meu, si in general cu partea lui de familie.

  7. Monica spune:

    Te-ai tuns? Cum te-ai tuns? Te-ai şi revopsit?

  8. Eu seman cu amandoi :D jumate-jumate :))

    Ce ti-ai facut la par? :> ceva tuns, ceva vopsit? :>

  9. Pingback: My life in few words » Blog Archive » 10 little things

  10. Pingback: Vorbesc şi eu despre ziua despre care vorbesc toţi acum « Gabriela Elena

  11. Pingback: The Resident « Silence's Blog

  12. Pingback: 7 lucruri pe care nu le stiati despre mine | Mihaela Anghel

  13. Desi fetele in general seamana cu tatii, mama parca-mi este sora, asa de bine semanam. :)

  14. drstoica spune:

    Bai, sa vezi ca pe mine nu m-au facut mama si tata! Acu’mi dau seama. Sunt facut de bunici. :))

  15. ZuZu spune:

    Daca esti ”toata el” cu siguranta este timp sa isi faca aparitia si norocul de care a avut el parte :D
    E trist ca nu seman cu niciunul din ei…parul e ondulat ei amandoi il au cret, ochii ii am verzi/albastrui ca a lu o matusa, nasul si sprancenele de la bunica, gropitele de la bunicu, mintea si personalitatea de la un unchi si constructia corpului cate ceva de la fiecare membru al familiei (o mana de la nu stiu ce ruda, un picior de la altu si tot asa) ;))

  16. oovi spune:

    clar… seman cu mama… si imi place asa…
    tot de la mama am invatat mai mult decat de la tata… desi de la tata, ar fi trebuit sigur sa invat cate ceva… mi-ar fi prins foarte bine acum… cel putin in doua domenii ale vietii… el a stiut mereu cum sa faca bani… si este un apicultor de exceptie…

    • Delia spune:

      Felicitari tatalui tau pentru reusita! Cand imi oferi un borcan cu miere? :D

      • oovi spune:

        alege tu cand… si eu aleg unde… sau… invers… cum vrei tu…

        • Delia spune:

          Atunci cand distanta in km dintre Bucuresti si NY va fi numarul de centimetri care-i masuram atunci cand ne uitam pe o harta. :)

          • oovi spune:

            mda… complicata data ai ales… foarte complicata…
            mi-ai amintit insa… ca… albert einstein, a demostrat ca… timul si spatiul sunt variabile… deci… asteptam… asteptam… poate se modifica ceva… pe undeva… pe la harti cel putin…
            deci… tu ai ales timpul… mie imi ramane sa aleg locul… ce zici… in rai ar fi potrivit??? ca iadul nu ma atrage deloc… desi… mai potrivit ar fi undeva pe pamant… la intersectia strazii sperantei cu aleea bunavointei… cred ca ar fi bine… nu?

  17. Mie tot timpul mi s-a parut ca fetele seamana mai mult pe tati decat pe mame :-?

  18. Pingback: Colţ de suflet… | ●◦ ◦●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●◦ ●◦

Lasă un răspuns

