Colţ de suflet. Sufletul meu. [3]

În fiecare an, când se apropie ziua de naştere a tatălui meu, mă gândesc şi la faptul că încă un an se apropie de final şi că timpul parcă trece cu viteza luminii. Dacă am putea controla secundarul ceasului, am trăi la infinit. Da, mie mi-ar plăcea asta. În fine, nu despre asta vreau să pălăvrăgesc. Ideea principală şi importantă e că azi e ziua mustăciosului meu, persoana care a demonstrat, pe lângă altele, că ambiţia împreună cu munca ajung la un rezultat spectaculos. În fiecare an şi în fiecare zi îi doresc ceea ce îi urez mereu de ziua lui.
La mulţi ani, tătic scump! La muuulţi ani frumoşi, sănătoşi, fericiţi şi împliniţi! Te iubesc cu toată inima mea, în fiecare zi, din ce în ce mai mult !

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Colt de suflet și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Colţ de suflet. Sufletul meu. [3]

  1. addicted spune:

    Multi ani si aici. :)) Sa iti traiasca mustaciosul si pe zi ce trece… sa-l ASCULTI mai mult si mai mult! :))

  2. Multi inainte sanatosi, alaturi de fetita lui care il iubeste mult >:D<

  3. Pingback: Meaningful Sounds (Life in Pictures 3) « Gabriela Elena

  4. creve spune:

    La mulți ani și din partea mea :P Am cam întârziat dar bine că am zis în 2011 :D

  5. Tudor spune:

    Ziua mea tot pe 18 noiembrie a fost :) La multi ani tatalui tau.

  6. Pingback: Sărbători de iarnă | ●◦ ◦●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●◦ ●◦

Lasă un răspuns

