EA !

Dacă n-ai fi, dacă n-ai zâmbi, dacă n-ai exista… Nici viață n-ar fi. Nici noapte, nici zi. Nici soare, nici vânt. Nimic nu ar fi fără tine. Să știi !
LA MULȚI ANI, mama! Îți doresc sănătate şi linişte sufletească… pentru că asta e cel mai important; cel puţin aşa consider eu. Să mai trăiești încă atâtea zile câte ai trăit până acum !

(ieri a fost ziua ei – 6 august -, însă n-am reușit să scriu acest post atunci)

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Colt de suflet și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la EA !

  1. addicted spune:

    Ce fain, e nascuta intr-o zi de 7 , ca taicamiu! Eu ti-am zis ca cineva din familia ta a facut ceva cu cineva din familia mea… de la distanta desigur. :))
    La multi ani mamicutei tale sisule, sa ramana la fel ca mie mi s-a parut de 10+. :D ( sa ii transmiti ca pun soarele sa te arda de nu. :)) )

  2. addicted spune:

    Deci de fapt e o zi de 6, na ca a picat toata faza cu, ” compleala „. :)))

  3. cristishady spune:

    La Multi Ani pentru ea..

  4. Lusio spune:

    La multi ani..

  5. La multi ani mamei tale, sanatate si liniste- niciodata nu-i prea tarziu pentru urari banuiesc :)

  6. Sa-ti traiasca si sa fie sanatoasa ! :)

  7. Delia spune:

    Multumesc tuturor pentru urarile adresate mamei mele!

  8. seventeen. spune:

    La multi ani!:):*

  9. Pingback: EL ! « ●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●

  10. Pingback: Daddy’s little girl | ●◦ ◦●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ●◦ ◦●◦

  11. Pingback: Like father, like daughter. | ●◦ ◦●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ●◦ ◦●◦

  12. Pingback: Zile speciale | ●◦ ◦●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ●◦ ◦●◦

Lasă un răspuns

