Paşte fericit !

Acum 3 ani petreceam Paştele în Italia. Acum 2 ani la fel. Anul trecut am fost aici, alături de cei dragi. Anul acesta, Paştele mă găseşte în două locuri: în oraşul meu natal – lângă familie, şi în oraşul meu de suflet – alături de sora mea.

Vă doresc linişte şi lumină în suflet !
Paşte fericit !

HRISTOS A ÎNVIAT !

 

Despre Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Sărbători și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Paşte fericit !

  1. Lusio zice:

    Paste fericit.. alaturi de cei dragi!

  2. Pingback: Aminteşte-ţi! « Gabriela Elena

  3. addicted zice:

    Happy happy joy joooooooy inca un pic si-ti chinui mecluta si piciorusele de cat vom topai pe coclauri. :D

  4. alex P zice:

    Paste fericit, cu belsug, bucurii si impliniri..;)dar pe unde faci drumetii?

  5. klausen1976 zice:

    Paste fericit, Delia !
    Stefan

  6. Paul zice:

    Paste fericit!!! Sa petreci clipe minunate alaturi de cei dragi si fie ca linistea,pacae si iubirea sa se aseje in sufletul tau..

  7. Pingback: Premiul blogoNobel | Love addiction ... √v^√v^√ღ

  8. colt zice:

    Paste fericit! Sa iti fie bine :)

  9. Roxy's blog zice:

    Paste fericit , cat mai e:*

  10. Pingback: Paste cu adevarat fericit! | Love addiction ... √v^√v^√ღ

  11. Adevarat a inviat! :* sper ca ati petrecut frumos, fetelor! Oricum Alina ne datoreaza o vizita si in Bucuresti :>

  12. addicted zice:

    Eheh, good old (already) times. :)

Lasă un comentariu