PASTE FERICIT !

Si a mai venit un Paste… Sincer, mie imi place mai mult atmosfera din perioada Craciunului. E sarbatoarea mea de suflet. In acea perioada ma simt extrem de linistita.
Daca ar trebui sa alegem zilele din an in care ar fi bine sa uitam de griji, si sa lasam deoparte rautatile si ura, cred ca Pastele si Craciunul ar fi perioadele potrivite. Ar trebui sa fim mai buni, ingaduitori, sa iertam.
Imi amintesc de Pastele care-l petreceam cand eram mica. Ma trezeam dimineata, si cand ma duceam la baie, intotdeauna gaseam un ou rosu pus intr-o cana cu apa, si bani (monede) sub ou. Tata avea grija de acest lucru. Trebuia sa ne spalam cu apa din cana, eu si fratele meu. Se spune ca acest „ritual” aduce noroc si bani. 

Ce sa va urez eu, mai ciocoflenderilor ?!? … Lumina si caldura Sarbatorilor de Paste sa va incalzeasca sufletele si sa va lumineze calea! Sa aveti liniste in suflet si sa va bucurati din plin de frumusetea tuturor lucrurilor care va inconjoara!
Sarbatori Pascale fericite, linistite, pline de iubire si sanatate alaturi de cei dragi!

HRISTOS A INVIAT !

PS: Am avut o tentativa in a colora ouale. Ce a iesit, vedeti in imagine. :) :D
PS2 : Sa nu mancati prea mult cozonac, drob, miel, sau alte bunatati, ca va ingrasati :)) . Hai, va pup!

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Sărbători. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

50 de răspunsuri la PASTE FERICIT !

  1. un nou sens spune:

    Si pana la urma ritualul acel „ritual” aducea bani si noroc? :P

  2. addicted spune:

    Uite d-aia-mi este si mie ciuda, ca nu-s ai mai sa ne puna bani si sa stea la panda sa vada care si cum ii ia. :))
    Ouale tale seamana cu globuletele de Craciun adica.. ti-au iesit bine!! :D
    Sarbatori frumoase sa ai sisule. Ne mai auzim la un telefon doua 3 in noapte. :))

    • Delia spune:

      Ahaaaaa, deci de asta ai tu bani de acadele acum, a ? :-w Pentru ca luai banii de sub oua. :))
      Ne auzim sisule, ne auzim. De asta s-au inventat telefoanele. :D :))
      Ouale mele nu trebuiau sa iasa chiar asa, dar deh, asta-i vopseaua romaneasca :-j . Nici macar vopseaua de oua nu-i de calitate la noi. Ce sa mai spun de altele ?! :))

  3. yuri spune:

    Frumoase ouă :D Şi ale mele au ieşit frumoase :P
    Paşte fericit! :*

  4. Luigia spune:

    Paste fericit!:*
    Ai facut ouale cu vopsea marmorata, sidefata, etc etc?:))
    Eu da…aceeasi tentativa si am si combinat culorile si au iesit argintii…kaki…culoarea pietrelor de rau. Am si albastre care tot verzi par si chiar si rosii care dau spre violet:))

    • Delia spune:

      Daaaa, cu vopsea de aia. :)) La fel am facut si eu, am combinat culorile si rezultatul il poti vedea in poza. :)) Au iesit toate culorile, posibile si imposibile. :))
      Paste fericit si tie! >:D<

  5. xaender spune:

    Chiar au iesit super ouale.
    Ciocoflenderii lui Florin Piersic iti ureza multa sanatate si un paste fericit :)

  6. klausen1976 spune:

    Hristos a inviat !

  7. madddz spune:

    Sarbatori fericite Delia >:D< Superbe ouale, parca sunt din sidef :)

  8. sedussa spune:

    Sorry ca nu m’am trezit tarziu sa zic „Paste fericit!” dar nu am fost acasa… Si na, daca esti pe drumuri toata ziua si seara in club poti manca linistit oua si drob ca nu te mai ingrasi;;)
    P.s: ti’au iesit super ouale:D

  9. milka31 spune:

    Frumoase oua ;;) :*
    Paste fericit ! :* >:D

  10. milka31 spune:

    am scris si ca era urare mai cu intarziere ,abia in a3a zi de Paste ,dar la preview nu apare si asta :( nu stiu de ce..

  11. Twenty spune:

    Ouale de paste trebuie vopsite > doar < cu rosu.. dar se pare ca nu toti tin cont de asta. Nu suntem la Craciun ca sa avem globuri colorate in diverse culori.

  12. Superbe ouale 8-> mami n-a avut timp sa le coloreze mai special, dar de la anul poate imi fac eu timp sa le vopsesc ca lumea :D

    Mi-ai amintit de un banc pe care-l vazusem la Alinutza, ala in care spunea ca ouale se vopsesc cel mai bine cu rujul unei femei =))

  13. Pingback: Paşte fericit ! | ●◦ ◦●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ●◦ ◦●◦

  14. addicted spune:

    Auz`mujer? ?Ia jura iar pe verde ( roz ) ca vii, da? :)) Ca data trecuta ai jurat si ai venit. Do it again!! :))

  15. addicted spune:

    Important e ca se stie adevarul. Ca suntem ….. NOT! :))

  16. addicted spune:

    Juri si anul asta pe roz sisule? :))

Lasă un răspuns

