Vis sau realitate ?

Mă plimb pe străzi uitate de oameni. Şi visez. La ce? La o viaţă mai bună. La strălucirea din ochii mei care cândva îmi aparţinea. Acum am uitat-o în negura vieţii. Şi merg. Noaptea e rece. Însă nu uit că-i prilej şi de gândire. Şi stau. Mă opresc în lumina unui felinar. Visez că strălucirea în ochi mi-a revenit. Însă când plec mă văd pe mine însămi. Şi fug. Căci mă urăsc. Aşa se-ntâmplă-n fiecare noapte. Şi mă trezesc. Şi sunt tot eu. A fost un vis care spre realitate bate. Şi mă revăd pe străzi, pustii în noapte. Sunt iarăşi eu. Aştept. Apoi dispar. A fost un vis sau pur şi simplu o crudă realitate ?

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● de suflet, ● Gânduri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Vis sau realitate ?

  1. Paul spune:

    uneori realitatea este mai cruda decat orice cosmar..

  2. George Valah spune:

    Acesta, e explicat de… precedentul!

    Din pacate, doar cand „iti ajunge cutitul la os” uiti de frica de nostalgii si actionezi, sau „ca la romani”: te sinucizi! Dar cine sa mai scrie apoi…”balada”? Caci oamenii de azi sunt… indiferenti!

  3. vacitim spune:

    Nu conteaza ce a fost, Delia! Noi ne facem propria realitate…chiar din visurile pe care le avem. Cu o singura conditie: sa nu renuntam niciodata :)

  4. Pingback: La multi cu martisoare! « Marin Toma's Blog

  5. Pingback: Martisor pentru voi | Wish of Love. Summer Love

  6. Numele Trandafirului spune:

    Eu spun ca a fost un vis real .. ce zici :D?

  7. ZuZu spune:

    Depinde doar de tine daca ramane la stagiul de vis, sau il invi la o realitate necrutatoare :-s

Lasă un răspuns

