Tu ce ai fi ales ?

Uitaţi-vă până la finalul filmuleţului… 

Tu ce ai fi ales ?

Despre Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate, ● din viata, ● from the world și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Tu ce ai fi ales ?

  1. miscellaneous11 zice:

    Cu toate că mi s-ar fi frânt sufletul, aș fi ales salvarea vieților celorlalți oameni.

  2. creve zice:

    Am văzut și eu filmul în urmă cu vreo 2 ani. Are vreo 30 de minute tot. E unul din cele mai triste filme (de fapt scurt metraj) pe care l-am văzut vreodată. E greu să spui ce ai fi făcut numai imaginându-te în locul lui, dar să fi în realitate în locul lui…

  3. cristishady zice:

    Orice ar alege, il va urmari toata viata. E genul de situatie in care nu ai vrea sa fii.

  4. addicted zice:

    Acum sa vii sa-mi dai servetele, da?
    Cred ca.. as fi ales acelasi lucru, CRED.

  5. Mary zice:

    Cred ca as fi clacat si nu as mai fi putut sa reactionez…in concluzie scapa copilul.

  6. ZuZu zice:

    E infricosetor…:-s nu stiu ce as face intr-o asemenea situatie si in fata unei asemenea decizii…probabil ca as alege sa nu iau niciuna sa las sa vina totul de la sine (desi sunt constienta ca nu e posibil), mai mult ca sigur nu as controla gesturile si nici nu as putea gandii la rece…si in cazul acesta as face primul lucru care mi-ar trece prin minte….(putand fi niciunul din cele doua)…

  7. Pingback: Sa ne cunoastem mai bine! | Wish of Love. Summer Love

  8. ZuZu zice:

    @Delia. Cam da…nici nu vreau sa ma gandesc daca as fi pusa intr-o situatie asemanatoare…as avea resentimente o viata intreaga (defapt nu s-ar mai numi viata aceea)
    Tu ce ai fi ales ? :-s

  9. @ Delia : Am zis si cand ai avut pe blogul celalalt,si cand am mai vorbit despre clip-ul asta ca in NICI UN CAZ nu as fi ales sa fac ce a facut el.Nu stiu de ce dar cu sifuranta alegeam sa-mi salvez copilul care este trup si suflet din mine…si poate ca nu as fi ales corect,dar asa cred eu…si acum stau sa gandesc si in alt fel….daca situatia ar fi fost altfel?Daca persoanele din tren trebuiau sa-i salveze pe cei 2?

  10. ZuZu zice:

    @Delia. Te gandesti ca acei necunoscuti is mai multi…iar copilul desi e al tau e unul singur…o viata salveaza alte sute…sau invers…:-s e cam complicat. Dar cred ca e mai dureros sa vezi cum iti moare propiul copil…

  11. Paul zice:

    why you try to make me cry?:(…a fost foarte trist si sincer spun ca nu stiu ce as fi facut in locul lui..

Lasă un comentariu