Let’s talk about me

2 in 1 :

1. Cât e ceasul ?

9:34 PM

2. Numele tău este?
Delia Elena

3.Poreclă:
N-am.

4. Ai tatuaje?
Nu, dar îmi doresc unu’ la gleznă.

5. Culoarea ochilor?
Blue.

6. Locul în care te-ai născut?
În oraşul meu natal. Mi-s moldoveancă. 

7. Mâncare favorită?
Mâncarea chinezească şi fructele de mare.

8. Ai fost vreodată în USA?
Nu. Dar îmi doresc. Şi-o să ajung!

9. Ai înfăşurat vreodată pe cineva cu hârtie igienică?
Hmm, din câte îmi amintesc… nu. Dar am făcut alte pozne. 

10. Ai iubit pe cineva atât de mult încât să-ţi vină să plângi?
Deh, toţi am suferit din dragoste (bre )

11. Ai fost implicat în vreun accident de maşină?
Nu. Şi nici nu vreau să aflu „senzaţia”.

12. Crutoane sau bacon?
Crutoane în supa de galuşte sau salate, şi bacon în paste carbonara.

13. Zi favorită din săptămână?
Sâmbata.

14. Resturant favorit?
Casa Grande.

15. Ce sport îţi place să urmăreşti?
Fotbal.

16. Băutură favorită?
Bailey’s – alcool, şi sucurile naturale (în special cel de portocale sau rodii).

17. Îngheţată favorită?
Big Milk, fistic, stracciatella, pepene galben. 

18. Walt Disney sau Warner Bros?
Hanna-Barbera

19. Restaurant Fast Food favorit?
KFC, Mc.

20. Ce culoare are dormitorul vostru?
Ăla de acasă, sau ăsta unde stau acum ? Acasă e un roz pal, şi aici e alb. L-aş transforma în crem. Nu-mi plac pereţii albi.

21. De câte ori ai copiat la vreun examen?

22. De la cine ai primit leapşa asta?
De la Nice.

23. În care magazin ai fi cheltuit toţi banii de pe card?
În una din vizitele mele în Italia, am fost într-un mall. Din păcate nu-mi mai amintesc numele. AFI din Bucureşti e în miniatura pe lângă ăla. 

24. Ce faci de obicei când te plictiseşti?
E grav dacă mă plictisesc. Devin irascibilă. 

25. La ce oră mergi la culcare?
When the sun rise and shine.

26. Cine o să raspundă prima/primul la leapşa asta?
Cine s-o nimeri…

27. Ce program Tv nu pierzi niciodată?
N-am o emisiune preferată.

28. Ultima persoană cu care ai luat masa la restaurant?
Cu Mădălina, prietena mea.

29. Ce asculţi în momentul ăsta?
Sunetul ploii.

30. Care e culoarea preferată?
Alb, roşu. Nu-s dinamovistă. 

31. Mare sau lac?
Mare.

32. Câte tatuaje ai?
Momentan n-am.

33. Ai rămas vreodată fără benzină la maşină?
Din fericire, nu. Aş intra în panică, mai ales dacă aş fi în mijlocul pustietăţii.

34. Ce preferi pisică sau căţel ?
Pisicile, când sunt mici. În general, câinii.
Îmi doresc să am 2 câini.

D-ăsta :

Sau d-ăsta :

35. Ce anotimp preferi : Vara sau iarna ?
Clar, vara.

36. Eşti solo ?
În camera, da. În viaţă, nu.

37. Eşti îndrăgostit/a de cineva?
Da.

38. Cât e ceasul?
9:49 PM

Cine vrea poate să împrumute leapşa… pe datorie

 

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

48 de răspunsuri la Let’s talk about me

  1. ZuZu spune:

    Delia ai ochii albastrii :> i like it ;;)
    Lusio de la ce vine Twenty ? :-s (ai implinit curand 20 de ani sau ?) ;))

  2. DianaEmma spune:

    Hai că vă urez succes la vopsit pe acolo. :lol:
    Bineînțeles, cu recenzie pe blog. :D

  3. ZuZu spune:

    @Twenty. Acum am inteles :))

    @Delia. Buna asta si cand se fac verzi si cand albastrii? ;))

  4. Pingback: Eu « Silence's Blog

  5. Dragos FRD spune:

    @ Delia,

    „15. Ce sport îţi place să urmăreşti?
    Fotbal”

    Si de la placutul culorilor am inteles ca nu esti dinamovista :-( . Deci cu cine tii?

  6. Nice spune:

    Avem aceleasi gusturi la anotimpuri si…catelusi. Pfff, ce scumpi sunt aia doi mici, love them :P

  7. Paul spune:

    ce gusturi diferite la caine :))..va imaginati ca un caine „lusio” ar fi cat vreo 5-6 caini „delia”??:))..dar totusi imi plac si aia :D..
    pff..sambata??..acum chiar va iubesc..deci probabil nu sunt sdingurul cu „i hate mondays”,nu? :))

  8. Paul spune:

    o fac dar..in week-end..ai sa intelegi dupa ce dupa ce citesti ultimul meu post..dar ca un rezumat : sunt terminat :))…uite abia la ora asta mai apuc si eu sa stau pe net :D

  9. Pingback: About me… « My life in few words…

Lasă un răspuns

