Save the planet ?!

Despre Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Save the planet ?!

  1. addicted zice:

    True. As zice sa se faca un teledon de neuroni pentru noi din partea celor ce traiesc pe … Marte! :)

  2. yuri zice:

    Genial! Cuvintele sunt perfecte, este purul adevăr.

  3. Zeffy zice:

    am zambit pentru prima oara azi… thanks!

  4. milka31 zice:

    Poza spune tot ..nu mai este nevoie de alte cuvinte :)

  5. klausen1976 zice:

    mai mult decat adevarat !!!

  6. Nu stiu unde a intrat comentariul meu, trimis in 31 martie, la 12:02…dar l-am recuperat si ti-l trimit din nou… :P

    Interesanta abordare a problemei!
    Este adevarat ca noi suntem cei trecatori, dar planeta care ramane dupa plecarea noastra este din ce in ce mai distrusa.

    Imi imaginez un perete alb al unei cladiri data spre folosinta .
    Dupa cateva generatii ce s-au perindat prin acea cladire, peretele alb, este plin de gauri, graffiti, siroaie de apa murdara prelingandu-se pe peretele deja afectat de igrasie, emanand un miros pestilential, la baza lui ridicandu-se un alt zid al peturilor lasate in voia sortii…:(

    Eu cred ca trebuie sa avem grija de noi dar si de locul unde traim, caruia ii spunem deocamdata

  7. Nu am mai vazut mesajul asta, pentru mine e premiera :D dar chiar ar merita promovat ca lumea prin media & stuff… parerea mea este ca ar prinde foarte bine!

  8. Jack zice:

    cuvintele lui George Carlin : D

    googleit, youtubeit.. friggin AWESOME!

  9. Malina zice:

    Hmmm… Interesant mesajul, nu l-am mai auzit pana acum :)
    Totusi nu ar strica putina grija si planetei pe care locuim ;))

  10. Corin zice:

    Te apuca un fel de dor , un fel de dor de duca , stand .

  11. P. zice:

    Adevarat!!!! :)

Lasă un comentariu