Ziua pacalicilor

Astazi e 1 aprilie, dupa cum bine stiti toti. Supranumita si Ziua Pacalelilor, 1 aprilie este ziua cand incercam, in fiecare an, sa ne pacalim parintii, prietenii, colegii, etc. Pentru cei cu simtul umorului dezvoltat si cu un gust deosebit pentru farse, ziua de 1 aprilie este un prilej foarte bun pentru distractie. Traditia spune ca pacalelile trebuie facute pana la ora pranzului. Pacalelile facute dupa ora pranzului, deci dupa ora 12, se spune ca aduc ghinion celui care pacaleste. Mda, eu de fiecare data am facut farse spre seara. Eh, bata-ma norocu’ :)) . De asemenea, casatoria nu este recomandata de 1 aprilie. Se spune ca barbatul care se insoara de 1 aprilie va fi sub papuc toata viata. Naspa, baieti. :))

Voi ati pacalit pe cineva azi ? Cum ? Pe cine ? :D . In trecut ce farse ati facut ? Povestiti-mi. :D

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Sărbători. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Ziua pacalicilor

  1. yuri spune:

    Eu sunt am plictisitoare la acest capitol. Nu am păcălit pe nimeni, nu o fac de obicei, dar nici nu sunt păcălită :D

    • Delia spune:

      Eu o fac :)) . Tin minte ca anul trecut eram cu doua prietene la Mc Donald’s si ne-am pus pe sotii. M-au pus sa sun pe prietenul uneia dintre ele si sa-i spun de ratele la banca, ceva gen ca nu le-a achitat, bla bla, si ca a trecut in evidenta pe „lista neagra”. Eh, acum nu pare amuzant, dar noi ne prapadeam de ras, fiindca el intrase in panica. Ele radeau langa mine, iar eu incercam sa ma abtin, ca sa par serioasa. Am ras teribil atunci. Pe urma am mai sunam pe o fata. Cica eu eram ‘amanta’ prietenului ei si-i spuneam sa-l lase in pace, bla bla. Eh, joaca de copii. :))
      Pe mine nu (prea) reuseste lumea sa ma pacaleasca. Stiu ca e 1 aprilie, si nu au succes. ;)) Dar deh, nu se stie cine si cum „imi trage clapa” intr-o zi. :))

  2. M-ai pierdut aici! Nu mai stiu nimic despre pacaleli! NU am avut azi niciun chef de ele! Am devenit prea serioasa! :|

  3. DianaEmma spune:

    Nu am avut parte de farse asa, personale…

    Doar farsa cu RATB-ul pe care a „savurat-o” 75% din Bucuresti. :))

  4. Eu nu sunt prea serioasa de felul meu dar de 1 aprilie chiar nu ma impinge Necuratu’ la dementze :lol: prefer sa fac cate o shusta asa in timpul anului pt ca sunt unii exact ca tine, care isi amintesc ca azi e 1 aprilie si nu prea imi merge :D

  5. loryloo spune:

    Eu la fel ca Yuri… Tot spun, de la an la an, ca am sa pacalesc si eu, dar raman la acelasi stadiu mereu :))
    A trecut ziua iarasi fara nici o pacaleala.

  6. klausen1976 spune:

    eu am fost pacalit la prima ora … Am fost „livrat” la director, si eram prost dispus … Noroc ca suntem in aceeasi echipa de fotbal , asa ca relatia este destul de armonioasa :)

  7. Delia spune:

    Nu pot vorbi despre pacaleli acum. Sorry tuturor.
    Azi am primit o veste terifianta. As fi vrut sa fie o gluma de 1 aprilie. Asa am crezut la inceput. Dar n-a fost, din pacate. :|

  8. coyotelie spune:

    pacalita n-am fost, doar de vreme. iar dupa a dimineata insorita a inceput sa ninga. in rest l-am pacalit pe tatal meu, punandu-i piper in tigari :))

    • Delia spune:

      Esti loca, girl :)) . Oare ce/cum simti cand fumezi tigari cu piper? :))

      • coyotelie spune:

        din reactiile pe care le-a avut nu cred ca e prea placut =))

        • Delia spune:

          :))
          Daca nu s-ar fi lasat tata de fumat, probabil as fi incercat si eu sa-i fac o farsa de genul asta, cu tigarile. :))

        • Senzatii tari =)) cine stie ce adrenalina o fi simtit… sa stii ca se poate folosi ca drog, te-ar putea face sa te simti foarte high :)) intai a fost cu sarea de baie, acum pot sa urmeze tzigarile cu piper! :D

          • Delia spune:

            Sa mai fii si alergic la piper… :)) Eu nu-s, deci la mine nu va avea efect. :))
            Tigari cu aroma de ciocolata, menta, vanilie si tot felul de arome am auzit. Avea unele si tata, dar de alea electrice/electronice. Asta ar mai lipsi acum, cu piper. :))

Lasă un răspuns

