Hi Ha Hu (9)

O femeie și un bărbat în compartimentul de tren.
El încearcă să intre în vorbă cu ea și o întreabă: Cum vă numiți dumneavoastră ?
Ea:  Carmen.
El: Oh, este un nume foarte frumos.
Ea: De fapt mă cheamă Petra, dar numele ăsta nu-mi place. Mașinile și bărbații sunt lucrurile pe care le iubesc cel mai mult pe lume și de aceea mi-am ales numele „Carmen” -> „Car” și „Men”
El: Aha.
Ea: Și dumneavoastră cum vă numiți ?
El: Berepizdă.

[sursa: Lusio]

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Hi Ha Hu (9)

  1. Zeffy spune:

    neața și ție

  2. klausen1976 spune:

    he he he … mi-ai luat-o inainte ! :) :)

  3. =))) ok ok, stiu ca e doar un banc…dar frate, unii chiar au niste nume de zici ca au facut misto parintii de ei :))

    • Delia spune:

      Eu am un amic, a carui nume de familie e Muia. Na, aici cine si-a mai batut joc de el ? De fapt, cine si-a batut joc de intreaga familie ? :))) Sunt multe astfel de exemple de nume si/sau prenume.

Lasă un răspuns

