Sunday song [7]

Melodia care am ascultat-o foarte des vara asta.
Photobucket - Video and Image Hosting

De ce majoritatea artiștilor folosesc fete mai mult sau mai puțin dezbrăcate îmbrăcate în videoclipuri ?

 

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Sunday Song și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

117 răspunsuri la Sunday song [7]

  1. Zeffy spune:

    nu stiam ca e cantata de romani :-??

  2. Lusio spune:

    Ce putea fi altceva decat house..

    :”>

    Folosesc ca sa atraga privitorii.. BARBATI..

  3. Lusio spune:

    Si nu artistii folosesc.. ci regizorii cacaturilor astea. Facem o gramada de clipuri de cacat.. total pe langa piesa.

  4. addicted spune:

    Ca sa prinda nu doar piesa ci si videoclipul si pentru ca.. place ochiului! Sex appeal-ul se vinde bine. :)
    Ce pe noi ne dezgusta si ce noua ni se pare vulgar p-altii ii incinta si-i face sa se uite over and over again iar cei care ” toarna ” videoclipurile stiu asta.

    • Delia spune:

      Doar pe barbati ii incanta. Ce naiba sa vad eu, ca fata, intr-un clip (numai) cu femei aproape goale ?!

      • addicted spune:

        Sunt si barbati la bustul gol de care UNELE sunt atrase .. dar ai fi uimita sa afli si cate zeci de femei sunt cu ochii pe… alte femei! :)
        Ochii barbatilor vad, percep ,dispera (sau nu ca sa nu-i bagam pe toti in aceeasi oala) si gata, urmaresc, dau mai departe si….tot urmaresc! Sunt nitel mai usor de influentat ( cand e vorba de nuditate ) decat femeile ( care mai intorc capul la altceva decat baieti goi ) asta e adevarul.

        • Delia spune:

          Sisule, intre noi femeile e vorba de invidie, altfel nu ne-am admira asa cum o fac barbatii.

          • addicted spune:

            Sa zica altele de invidie, eu nu-s ,cel putin n-am doza de invidie cretina. Eu ma uit la tipele de la Chica Boom de ex. fara strop de invidie pentru ca daaaaaaaaaaaamn arata super!! Si la tine ma pot uita fara invidie si la restul, una e invidia aia rautacioasa gen: naiba sa o ia de tufa ca ce bine arata + cateva injuraturi pe care multe din fete o ” arunca ” si care de altfel nu o inteleg, si alta e invidia aia gen ” baaai numa` uita-te la ea cat de fain arata ” si sa iti doresti sa fii asa.
            Eu/noi ( din cate stiu ) tindem spre partea a doua ca deh, avem capul pe umeri. :))

            • Delia spune:

              Trebuie sa recunoastem ca fiecare fata are/simte ambele tipuri de invidie pe care tu le-ai descris, oricat de putin ar fi.

  5. Lusio spune:

    http://www.youtube.com/watch?v=Jzq85LMzZNk ia si tu baiat la bustu gol si taci!

    :))

    • Delia spune:

      Seriously, ala-i baiat ? =))) WTF?! Zici ca-i fata. Nu-mi place pentru ca are cercei in ureche. Si-n plus, e major ? :)))) Il accept dintr-un singur motiv: ca e moreno. :> :))

  6. Lusio spune:

    Asa a zis si un baiat de unde am luat clipul =))

  7. Lusio spune:

    .. ca arata ca o fata I mean.

    PS: Si eu sunt moreno b-(

  8. Lusio spune:

    My morenitomariobabylovinglusio b-)

  9. Lusio spune:

    Stii bine ca am.. sunteti o gramada =)) Acum o am inchisa la par.. vesela si h… :D Happy day :))

    Sa ma citez: Happy joy joy :D

  10. Delia spune:

    Si hhhhhhhhhhh =))) Happy happy joy joy. :)))

  11. Delia spune:

    Cand i-am zis Alinei ca m-am facut bruneta, mi-a zis : „Finallyyyyy!! Ti-a venit mintea la cap.” :))

  12. addicted spune:

    lipsesti*, modifica tu acolo morena mooorena!! :))

  13. addicted spune:

    Oamenii care o sa citeasca ,comentariile vor zice ca suntem nitel dusi ( nu ca n-ar fi adevarat ) si ca ne place sa vorbim intre noi despre NOI! :))

  14. addicted spune:

    Auzi sisule, da`n`ar fi mai bine si convenabil de-am vinde bilete!? Sincer acum. :))

  15. addicted spune:

    Bai morenitilor, puneti bulinuta rosie ca deja suntem la comentariul 69 ( 70 and counting .. ) . :->

  16. Andreea's Land spune:

    asa e la moda,fete dezbracate mdea

  17. addicted spune:

    Propun sa ajungem la 1000 si apoi facem un film! :))
    Oameni buni, da! Suntem nebuni, unul mai nebun decat celalalt, nebuni unii dupa ceilalti , in moduri diferite desigur.. va ROG nu ne luati in seama si treceti la articolul urmator.
    Va multumesc si apreciez.

  18. addicted spune:

    Guuuuuuuuuma!!! Pardon, GLUMAAAAAAAAAAA….. not. :))

  19. Paul spune:

    pff..melodia mi-a placut..dar am auzit-o peste tot asa de mult incat dak o mai ascult o data simt ca incebunesc..cat despre intrebarea ta..respunsul este FOR US, FOR MAN :))

  20. Nu sunt un simpatizant al pieselor de club, dar cred ca nu a fost zi în care sa nu aud melodia asta,de la începutul verii.
    De ce majoritatea artiștilor folosesc fete mai mult sau mai puțin îmbrăcate în clipuri ? E o întrebare banuiesc retorica…

  21. milka31 spune:

    Imi place melodia :x si culmea..inca nu m-am saturat de ea desi am auzit-o toata vacanta peste tot ..:)) e reusita fata de alte” hituri” :))

  22. Lusio spune:

    Iti place cel mai mult si cand ti-am zis eu prima oara de ea ai inceput cu.. o stiu de mult.. m-am plictisit de ea..

  23. Delia spune:

    @ Paul :
    @ milka31 :
    La anu’ pe vremea asta nu vor avea acelasi succes piesele astea, asa cum s-a intamplat anul trecut cu Stella & Dj Andi – Freedom.

    • Paul spune:

      i know, dar chiar a mai aparut videoclipul la freedom? (stiu ca e filmat din iarna;)) )..si deja a lansat al doilea single – Happyness

      • Delia spune:

        Ei promoveaza o piesa pe an, si asta se intampla vara, ca atunci e nebunie prin cluburi cu muzica house. :)) Nu stiu nimic de videoclip.

  24. Baaaai :)) jur ca am incercat sa prind toata discutia de aici, dar pe la jumatate mi s’a cam rupt firu’ :)) asa ca m-am gandit eu sa va recomand noua melodia de la Dj Sava si Raluk – Love you, care e mai noua si mi se pare muuult mai reusita decat „I like” :D ia vedeti voi:

    • Delia spune:

      Sincer, si eu daca as incerca sa (re)citesc conversatia, n-as intelege. :))
      Uh, ce melodie. :x N-o stiam. Imi placeeee, chiar daca nu e asa ritmata ca „Trompeta”.. :))

  25. Paul spune:

    hay daca toti v-ati ales o melodie de care sunteti „dependenti” ;)) eu marturisesc ca nu m-am saturat de „la la la everyday”

    • Delia spune:

      Uuuu, sa vezi cum ma zbengui in masina cand conduc si ascult melodia asta. :)) \:D/ Cred ca vara asta a fost cea mai reusita din punct de vedere muzical. :D

      • Paul spune:

        :)) da..am aparut..si inca apar atatea piese reusite :D..

        P.S Wow..deja 107 comentarii ^^ si ati avut dreptate, daca incersi sa recitesti..nu intelegi nimic :))

      • Lusio spune:

        Uite.. cam asa se produc accidentele..

        • Delia spune:

          Eu am grija.. intotdeauna!

        • addicted spune:

          Se produc accidente si din cauza asta dar majoritatea se produc din ” betie „, din TUPEU la volan din oboseala etc.
          Imaginatia ta a zburat dincolo de limite: tu deja o vedeai pe Delia sarind in sus pe scaun pana atungea plafonul masinii. :))) si eu ma indoiesc ca asa se zbenguie ea in masina. Poate da usor din fund si canta ..

          • Delia spune:

            Thanks sisule. Ai punctat foarte bine. ;)
            Cat despre zbenguit.. dau oleaca din fund cand sunt la volan, dar cand stau in dreapta am senzatia ca-s in club. :))

  26. yacs :)) nu mai suport melodia aia DRUMS X(

  27. Delia spune:

    :)) Eu m-am saturat de toate melodiile, si nu prea. Tot le-as mai asculta, dar vara viitoare de-acu’. :))
    Pff, 113 comentarii, plus asta care-l scriu acum = 114. Celelalte s-au ascuns. :))

  28. Rosca Daniel spune:

    Nu sunt un fan al genului, nu numai al melodiei. Sunt dezamagit de directia in care se indreapta muzica romaneasca… muzica dance, cu precadere. Dar pana la urma depinde de gusturi.

    • Delia spune:

      Da, depinde si de gusturi, insa asta se vinde in Romania, si bineinteles ca majoritatea artistilor (sau chiar toti) se orienteaza catre asta.

  29. Pingback: 2010 in review | ●◦ ◦●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ●◦ ◦●◦

Lasă un răspuns

