Intrebare (8)

Dacă moneda națională ar fi fericirea, cât de bogat(ă) ai fi ?

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● QuestionS și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Intrebare (8)

  1. DianaEmma spune:

    Din fericire ( :D ), foarte bogata…

  2. Gonzo spune:

    As fi maxim :D

  3. addicted spune:

    Cea mai bogata! As avea chiar si o masura la fericire cu ocazia asta. :))) ( riiiiight. )

  4. yuri spune:

    Nu atât de mult pe cât mi-aş dori…

  5. Machiaveliq spune:

    Sunt convins că în România s-ar fura şi fericirea…

  6. Georgiana spune:

    Woow! faina intrebare! Eu as fi putreda de bogata!! Dar tu?

  7. klausen1976 spune:

    upper middle class :)

  8. Adriana spune:

    ooooooooooooooooooo !!! pai la ora actuala as fi extrem de bogata !!!

  9. Prefer ca moneda nationala sa ramana leul.
    Sunt mai „bogata” asa decat in fericire.

  10. Dragos FRD spune:

    Sa zicem ca m-as descurca in mod decent…

  11. daniela spune:

    as fi saraca cum sunt gunoieri. fericire nu am… ceea e ma doare…

  12. un nou sens spune:

    Nu mi-ar trebui… e mai bine sa fii falit! ;)

  13. Pingback: Love addiction.. » Blog Archive » Ghiceşte

  14. Tina T spune:

    hmm…greu de dat un raspuns sincer…
    Sunt cand bogata pana la cer, cand pic de-acolo de nu ma vad…

  15. Sa stii ca n-as duce’o rau :d dar daca as fi constienta ca fiecare zambet imi aduce cate 100 de euro, as rade in hohote si n-as mai pune la suflet toate prostiile…

  16. LoveDealer spune:

    pe dinafara cea mai bogata, pe dinauntru cea mai saraca

  17. madalina spune:

    uhm… as fi bogata.. mai ales la starea mea de cateva zile incoace ;)).

  18. Adriana spune:

    delia,indraznesc cu o intrebare…
    cum pot sa-mi pun si eu pe blog ‘live traffic feed’ ?
    k am incercat dar nu reusesc….poate ma lamuresti tu.. :P

    • Delia spune:

      Hmm, nu mai tin minte. O s-o intreb maine pe addicted, ca ea mi-a explicat atunci cand l-am pus.
      Am intrat pe http://www.feedjit.com si observ ca nu e la fel ca inainte. E putin diferit.

    • Delia spune:

      Asa, sa iti explic. Cand mi-am pus Live Traffic Feed, site-ul lor era altfel. Acum e diferit, dupa cum ti-am zis si mai sus. Inainte era foarte simplu. Era doar un link ce trebuia sa il copiezi, dadeai paste la widgeturi intr-un text si era gata. Acum s-a schimbat procedura. M-am uitat pe site-ul lor, dar imi cam incurc urechiusele pe acolo. Scrie ca e si pentru wordpress, dar nu merge, ca nu are Plugin, doar daca ai domeniu.

  19. Pe locul 99 din Top 100 Capital :))

Lasă un răspuns

