Butterfly

Bună dimi !
Am deschis ochișorii, m-am ridicat din pat, am aprins laptopul, am intrat pe blog, șiiiiii surprize surprizeeee…  Alinushkaya, Yuri și Coyote mi-au oferit…același fluturas.  Thanks, girls. 

Eu suflu spre el… Fluturașul își ia zborul, și ajunge laaaaa :

Despre Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Butterfly

  1. coyotelie zice:

    Cu mare placere!
    Meriti! >:D<

  2. Multumesc :).
    Ma bucur ca te-ai gandit si la mine :P

  3. Orry zice:

    Multumesc mult!

  4. iana zice:

    Multumesc frumos pentru fluturas,il primesc cu drag.

  5. Delia zice:

    @ Orry :
    @ iana :

    Placerea e de partea mea. :D

  6. madalina zice:

    multumessssssssc :* >:D<

  7. Pingback: My butterfly goes to.. « Nothing sweet about us..

  8. dandelion zice:

    Danke! and back at cha’ … :D

  9. cenusadelumina zice:

    Sarumanaaaaaaaaaa :D:* >:D<

  10. Grapefruits zice:

    Felicitari pentru fluturash :D

  11. Delia zice:

    @ dandelion :
    @ DianaEmma :
    @ cenusadelumina :

    >:D<

  12. dark zice:

    Multumesc Delia >:D<

  13. Paul zice:

    stiu ca aici nu e locul potrivit, dar cum ai facut sa apara emoticonurile de la yahoo?:)

  14. loryloo zice:

    Merci powerpuffule :* Eu rasar tarziu, dar zau nu e din vina mea si m-am gandit la voi si cat am lipsit.
    You’ve made me smile :) >:D<

Lasă un comentariu