What makes me happy

1, 2, 3, fără număăăr :)) . Încă o lepşuţă. De data aceasta vine de la NightOn. Trebuie să precizez 10 lucruri care mă fac fericită.
Hmm… 

  1. Familia. Chiar dacă sunt momente rare când mă înţeleg cu ei. Sunt ai mei. Până la urmă, familia nu ţi-o poţi alege… Sunt fericită că-i am!
  2. Sisu’ e alături de mine în fiecare moment, în fiecare zi, în fiecare noapte. Mă suportă şi atunci când sunt irascibilă, supărată, sau când mă alint. Reuşeşte sa aducă zâmbetul pe chipul meu de fiecare dată când sunt tristă sau simt nevoia să plâng. E aici. Alături de mine. Şi asta-i tot ce contează!
  3. Prietenii. Îi pot număra pe degete. E suficient o singură mână. Deci nu-s mulţi. Prefer calitatea, nu cantitatea! Emilia, Alinushkaya, Andreea, Alex. Ei sunt cei care au dat dovada că pot conta pe sprijinul şi ajutorul lor oricând, necondiţionat. Dacă nu ai prieteni, e ca şi cum ai trăi în sihăstrie.
  4. Liniştea. Da, mă face fericită. Linişte = relaxare = fericire. Din punctul meu de vedere.

Mă opresc aici. Ştiu că trebuia să menţionez 10 lucruri, dar astea sunt cele mai importante, şi am decis să mă limitez la ele.

Leapşa se îndreaptă către… toţi cei din blogroll. :D

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la What makes me happy

  1. addicted spune:

    Aici sunt si aici raman! >:D<

  2. loryloo spune:

    Iubaretelor, peste tot va hug-uiti :D

  3. Ce dragut ca ti-ai pus familia pe primul loc.:D

Lasă un răspuns

