Francezii, cei mai dotaţi bărbaţi din Europa.

Dacă eşti o persoană pentru care mărimea contează, e cazul să te muţi în Franţa! Un studiu realizat recent pe 10.477 bărbaţi din 25 de ţări a scos la iveală că francezii stau cel mai bine la capitolul lungime şi circumferinţă. Ei au câştigat detaşat competiţia cu ceilalţi europeni, având o lungime medie a penisului de 15,48 cm, şi o grosime de 13,63.
Pe locul doi s-au clasat suedezii cu penisuri de lungime de 15,36 cm şi o grosime de 12,78. Chiar dacă la lungime sunt foarte apropiaţi de francezi, la capitolul grosime stau mai prost şi, să recunoaştem, şi aceasta conteaza!
Medalia de bronz le revine estonienilor, care ating o lungime medie de 15,17 cm şi o circumferinţă de 11,80 cm.
Pe ultimele locuri, cu masculi mai puţin feroce, se clasează Portugalia, Luxemburg, Spania, Finlanda, Marea Britanie, Irlanda şi Grecia.
Din fericire, românii nu se află printre primele locuri, însă nici printre ultimele.

Aşadar, cine se mută în Franţa ? :))

sursa

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Francezii, cei mai dotaţi bărbaţi din Europa.

  1. Twenty spune:

    Ce le preocupa pe fete…

  2. Twenty spune:

    Ala cu Franta nu e prea bun.. Pentru doritoarele de putza mare.. go to Africa!..

  3. Liviu spune:

    Hmm.. daca tu si Twenty.. de ce nu discutati asta intre voi ;)

    Oricum, e clar, noi barbatii romani o sa ocolim Franta :)

    P.S.
    3 ardelence discutau despre marimea barbatilor:

    Prima: draga, barbatul meu o are mare cat o sticla de jumate. Cum asa groasa? Nu, asa lunga.

    A doua: barbatul meu o are cat a unui cal. Asa lunga? Nuu, asa groasa.

    A treia: barbatul meu o are cat un morcov. Asa lunga si groasa? Nu, asa murdara.”

    • Delia spune:

      Noi vorbim la general, nu particularizam.
      Eu stiam de africani ca-s cei mai dotati, dar ma rog, studiile difera. :-j
      Ca sa vezi despre ce discuta ardelencele. :))

  4. neo spune:

    .. deci, marimea conteaza.. asa ca, fetele sa isi tina pliscul si sa nu mai minta tipii care au scula mica.. sau portmoneul..
    .. pe de alta parte. studiul cum s-a facut?.. i-a intrebat?.. sau i-a luat pe toti la masurat?.. nu de alta, dar e cam mare minciuna asta.. dar na, daca femeile vor sa creada ca francezii o au mare, e problema lor..
    a, si apropo.. sunt mai ieftine mutare decat bateriile.. asta daca esti atat de disperata, incat nu iti mai ajunge..

    • Delia spune:

      De ce sariti cu gura pe mine?! :-s Nu eu am facut sondajul. L-am citit pe un site doar :)) . Pe mine nu ma intereseaza ce dimensiuni au francezii sau altii. :P

      • neo spune:

        1. sarim.. ca e gratuit sa comentezi, plus ca e un hobby al romanilor..
        2. nu sarim pe tine – cel putin nu eu – nu imi permit, nu sunt francez :))..
        3. si „sarim” pe tine, pentru ca tu ai postat pe blog.. trebuia sa fi mai clara in privinta faptului ca nu te intereseaza sau ca te irita cat de prosti sunt aia care au facut sondajul :)) nu de alta, dar e plin de pisi disperate dupa bani.. si da, am zis bani.. ca scula gaseste oricand.. de ce dimensiune vrea ea :))..

        • Delia spune:

          De obicei, parerea mea o spun abia la final, dupa ce aflu opiniile voastre. :P :D
          Caci tot veni finalul, eu stiam ca negrii sunt cei mai dotati barbati. Oricum, daca stai sa analizezi fiecare sondaj in parte, despre orice „domeniu”, vei observa ca toate difera. Nu e niciunu concret. Si acum nu fac referire doar la subiectul din sondajul de mai sus.
          Si banii se gasesc oricand…pentru prostituate. :)

  5. neo spune:

    .. am gresit.. mai ieftine bateriile decat mutarea.. sorry, ma uitam la un documentar :))..

  6. btw cred ca francezii sunt cei mai nesuferiti barbati ever! sincer sunt o natie de oameni care vor sa para romantici dar sunt niste increzuti si niste orgoliosi!Nu cred ca sunt nici cei mai dotati,sincer.Asa boala am pe ei ca mi-am promis eu mie ca nu voi avea vreodata bf francez.

    Cred ca cei mai super de gasca si simpatici barbati mi-au parut olandezii.Am cunoscut pana acum doi.

    Si sa nu credeti acum ca am facut sondaje pe aici :)) Lucrez intr-o multinationala,cam asa se explicas faptul ca mai cunosc strainezi :)

    • Delia spune:

      Esti rasista in privinta francezilor? :)) Eu nu ma pot pronunta in legatura cu ei pentru ca nu am avut tangente cu ei. Stiam doar ca se spune despre ei ca ar fi romantici (incurabili ?!), dar daca tu zici contrariul… :)) Eu am cunoscut italieni si spanioli. Pot afirma despre italieni ca-s barbati frumosi, indiferent de varsta. Cei maturi sunt mai atractivi decat cei tineri. :))

  7. Liviu spune:

    un documentar despre marimi? ;)

  8. miscellaneous11 spune:

    Sincer, mi se pare un lucru lipsit de vreo relevanta. Degeaba o au lunga si groasa daca nu ar sti ce sa faca cu ea. O femeie nu trebuie satisfacuta doar pe plan sexual, oricum. In fine, studiile astea mereu s`au aratat idioate. Pe mine una nu m`ar interesa sa ma mut in Franta din motivele astea …

  9. milka31 spune:

    De acord cu miscellaneous11 :D app Delia, si eu tot ca africanii is cei mai dotati din punctu asta de vedere stiam :))

Lasă un răspuns

