Alinare

Uneori simt o nevoie acută să mă cuibăresc în braţele lui şi să uit de toate. Uneori simt nevoia să mă ascund de toate grijile şi problemele cotidiene, şi să îmi încarc bateriile. Uneori simt nevoia să uit. Să uit că am griji, să uit că există şi altcineva în afară de mine şi el, să uit că există uitare. De fiecare dată când simt asta, el mă ia în braţe, îşi apropie buzele de urechea mea şi începe să-mi şoptească poveşti. Una, două, trei… Poveşti care mă poartă la sute de kilometri de ceea ce mă face să sufăr, la sute de kilometri de orice cunoscut, la sute de kilometri de mine, la sute de kilometri depărtare de alţii, dar din ce în ce mai aproape de el.

cântec de suflet

Despre Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Colt de suflet, ● Ever thine. Ever mine. Ever ours., ● Gânduri și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Alinare

  1. Pingback: La multi ani | Tudor

  2. Roșcata zice:

    La multi ani cu ocazia zilei de 1 martie!

  3. Pingback: Ciocârlia cu primăvara şi rândunica, cu vara!?

  4. addicted zice:

    Mistocilor, sa cresteti mari si frumosi sub ai mei caprui ochisori. :))

  5. Pingback: Lecţia de patriotism « • Gabriela Elena •

  6. Pingback: Life in pictures 21 -Primavara – Cris Mary

Lasă un comentariu