My special one

Pentru că mi-ai schimbat viaţa şi ai transformat-o în ceva bun şi real. Pentru că eşti atent cu mine. Pentru că mereu mă surprinzi. Pentru că îţi pasă de mine. Pentru că ai grijă de mine, de noi. Pentru că mă răsfeţi. Pentru că eşti adorabil atunci când te trezeşti şi eşti somnoros. Pentru că vreau să te sărut de fiecare dată când te alinţi. Pentru că eşti diferit. Pentru că am început să îţi accept chiar şi micile defecte. Pentru că mă scoţi din sărite când mă gâdili, şi deşi eu îţi spun să te opreşti, tu nu o faci. Pentru că îmi place să te ascult când eşti nervos. Pentru că ştii cum să mă cerţi atunci când greşesc sau fac o boacănă. Pentru că ştii să mă linişteşti/calmezi atunci când sunt stresată, nervoasă sau agitată. Pentru că mă suporţi chiar şi atunci când sunt irascibilă. Pentru că nu mă plictisesc niciodată când suntem împreună. Pentru că mă inţelegi. Pentru că eşti aiurit şi ameţit ca mine. Pentru că visezi la un viitor minunat împreună. Pentru că mai mult de 90% din lucruri, gânduri, idei, planuri, le avem în comun. Pentru că încerci să faci mici sacrificii pentru mine, pentru noi. Pentru că mă faci fericită. Pentru că mă faci să zâmbesc şi să râd. Pentru că ești al meu! Pentru că inima ta vorbește acum din pieptul meu. Pentru că mă iubești! Pentru că te iubesc! Te iubesc pentru că iubesc când mă iubeşti, pentru că îţi iubesc buzele şi ochii de migdală, şi iubesc să aud când îmi zici că mă iubeşti, şi iubesc când mă iei în braţe şi îmi zici că ţi-a fost dor de mine.
Şi pentru toate astea îţi doresc să ţi se îndeplinească tot ce îţi doreşti tu!

La mulţi ani, iub !

cântec de suflet

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Colt de suflet, ● Ever thine. Ever mine. Ever ours., ● Gânduri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la My special one

  1. Cris-Mary spune:

    Multi ani traiasca fericiti si cu sanatate . Sa va iubiti mult. Sa-ti traiasca jumatatea:*

  2. ovi spune:

    la multi ani… celui iubit… si sa ramana asa…
    iar tu… sa-i dedici cate un post, in feicare an… in urmatorii o suta…

  3. Rox Anne spune:

    Dragii de ei, mai ca-ti vine sa-i mananci! :D

Lasă un răspuns

