Schimbări

A mai trecut un an. Cât de repede trec anii… Nici nu le mai simt prezenţa. Anul trecut pe vremea asta îmi făceam planuri pentru anul 2011. Aveam multe aspiraţii, şi unele dintre ele s-au îndeplinit. Pentru anul acesta mi-am propus să fac şi imposibilul pentru a le îndeplini pe cele de anul trecut, dar în special pe cele de anul ăsta. Ultimele două luni din anul 2011 m-au determinat să iau măsuri drastice, în legătură cu orice „mişcă” în jurul meu. Stingerea vieţii primului meu bunic m-a determinat să fiu altă persoană şi să văd lumea cu alţi ochi. Unii nu înţeleg şi nu observă asta, dar cu timpul îşi vor da seama de aceste schimbări. Un prieten drag sufletului meu trece cam prin aceleaşi stări, numai că el a fost determinat de alţi factori pentru a face aceste schimbări. Amândoi am ajuns la concluzia că unii oameni chiar nu merită vreun sacrificiu şi nici măcar sinceritatea prieteniei acordate de mine sau de el. Tocmai de aceea, în luna ianuarie a anului trecut îmi propusesem să mă descotorosesc de cea mai ipocrită şi mincinoasă persoană pe care am întâlnit-o, şi am reuşit. Prea multă scârbă simţeam pentru acea persoană, iar eu nu vreau să am prin preajmă oameni falşi şi mincinoşi, care nu au curaj nici măcar să se privească în oglindă deoarece chiar şi ei s-ar îngrozi de ce fel de oameni sunt. Aşa că, dragilor, aveţi mare grijă la oamenii de lângă voi, pentru că nu toţi sunt ceea ce par! Mai devreme sau mai târziu veţi înţelege ce vreau să spun şi poate îmi veţi da dreptate. Unele persoane apropiate mie deja ştiu asta. De multe ori nu înţeleg unele întâmplări din viaţă şi de ce se întâmplă, dar presupun că Dumnezeu ştie ce face acolo sus. 2011 a fost anul schimbărilor, din toate punctele de vedere. 2011 a fost anul care a adus-o pe sisu’ mai aproape de mine…fizic, căci în suflet e de mult timp. 2011 a fost un an cu bucurii, fericire şi nebunii, dar şi cu melancolii. Sper că în anul 2012 va predomina, în procentaj mare, prima parte.
Tu ce schimbări ai făcut sau ai vrea să faci ?

Despre Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Schimbări

  1. addicted zice:

    Sisule, stii vorba aia ” minciuna se afunda ca plumbul si iese ca frunza. „, era de asteptat ca totul sa iasa la iveala mai devreme sau mai tarziu insa trist nu e pentru cei care afla pentru ca sunt afectati o perioada de timp insa mincinosul/ipocritul va avea de suferit intreaga viata!
    Ferice de tine, ferice de noi ca se raresc randurile ipocritilor, ferice de noi ca e mai bine decat le-ar putea fi lor vreodata.
    Ce vreau de la 2012? Ceea ce-mi lipseste… sanatate si liniste, atat pt.mine cat si pt.cei dragi, restul le pot face cu usurinta.

  2. Cătălina zice:

    Sper ca 2012 să-ţi aducă numai bucurii :)
    Eu aş vrea să fac schimbări la mine :D

  3. vacitim zice:

    Neata! Imi pare rau pentru pierderea suferita, stiu cum este.

    Nu am facut prea multe schimbari in 2011, cu toate ca am facut altceva decat ce facusem inainte si ma refer aici la proiecte de voluntariat. Si am vazut ca satisfactiile obtinute au compensat durerile din suflet. Anul asta imi doresc sa fac cele doua lucruri care au ajuns sa ma defineasca la ora asta: cercetarea istorica si voluntariatul.
    Cat despre oameni, daca nu ai asteptari mari, nici dezamagirile nu vor fi mari. Ca de venit vor veni sigur. Din fericire, am prieteni buni si ne ajutam unii pe altii sa trecem peste greutati.

    Sa ai o zi frumoasa!

    • Delisia zice:

      Hmm, cercetare istorica… suna interesant! Cam de unde vrei sa incepi? :)
      Sa stii ca vei ramane surprins cand vei vedea ca un simplu amic sau o simpla cunostinta iti sare in ajutor mai mult/des decat ar face-o un prieten de ani de zile. :)
      O seara placuta!

      • vacitim zice:

        Neata! Da, asa este, e o surpriza placut-amara, ca sa zic asa :)

        Delia, datorita tezei de doctorat in ultimul timp m-am concentrat pe modele culturale in Tara Romaneasca intre 1700 si 1850, in special arta culinara si vestimentatie. Deodamdata raman pe asta si ma specializez :)

        Zi frumoasa!

  4. Pingback: Hai să plantăm fapte bune în România! « Hidalgo

  5. Pingback: Eu,tu, NOI si... cafeaua noastra! | Love addiction.... √v^√v^√ღ

  6. Pingback: iPuntea « • Gabriela Elena •

  7. Loryloo zice:

    Oh, gasesc si eu o persoana pentru care 2011 a fost un an mai bun :D.
    Sa-ti fie 2012 de zece ori mai grozav!
    Schimbari ne propunem toti, asadar si eu… schimbari in noi, in cei din jur, important e sa ne straduim sa fie toate schimbari in bine.
    Eu una stiu ca am cam mult de lucru la capilolul asta :))

  8. Pingback: Ne recomandă! (II) « Hidalgo

Lasă un comentariu