Moş Nicolae

Salut! Sunt Moş Nicolae.
Ţi-ai pregătit ghetuţele ? Oricum nu mă interesează, că doar nu sunt cizmar. Dacă mâine nu găseşti ceva în ele, bagă-ţi picioarele!
Te pupă Moşu’!

Despre Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Sărbători și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

37 de răspunsuri la Moş Nicolae

  1. addicted zice:

    Ce?Aerul din ghetute nu ne ajunge oare? :))

  2. Roxana zice:

    N-am gasit nimic :( sa-mi bag picioarele ?

  3. ZuZu zice:

    Daca maine nu gasesc ceva in ele e vai de curu tau Mosule >:)

  4. Pingback: Daca doriti sa revedeti… | Wish of Love. Summer Love

  5. Roxana zice:

    @ Delia : Nu-mi mai bag nimic,ca a venit :lol: cu dulciuri si portocale :D

    • Delia zice:

      Inseamna ca ai fost cuminte. :D
      La mine inca nu a venit. Voi vedea maine dimineata. :)) Totusi sper sa nu-mi aduca nuielusa. :))

  6. Roxana zice:

    Prima data „mosu’ ” m-a pacalit sa ma uit in cizmulite si nu era nimic…ma suna maica-mea sa-mi spuna ca a auzit zgomote (mi-a zis de parca as mai fii inca acea copila care credea ca mosu exista :lol: ) si sa ies afara…si am gasit dulciurile in papuci :))))))

  7. daniela zice:

    vreau cadou, da eu stiu daca merit :(( am fost cam obraznica anul asta

  8. creve zice:

    Salut Moșule! Sunt un copil ceva mai mare dar să știi că dacă mâine nu găsesc nimic în ghetuțe de te prin îți mut borneul cela cât colo și îți mut statuia în valea porcilor :)))

  9. dark zice:

    Hm acelasi joc il jucam si eu cand eram mica, doar ca il stiam sub numele de „7 pietre” nu „castelul” :-s

  10. Numele Trandafirului zice:

    Nu a venit deloc, si acum nah nu avea cine sa imi puna vreo ceva in ghetute:).

Lasă un comentariu