Adrenalină

Mă uitam la ştiri cu taică’miu acum câteva zile, în timp ce mâncam. Era un reportaj despre paraşute. Nu despre femeile uşuratice, ci despre alea cu ajutorul cărora coborârea e mai lentă atunci când te arunci din avion. Eu de mică sunt fascinată de nebuniile astea, şi anume: saltul cu parapanta/paraşuta, bungee jumping, chiar şi scuba diving, rafting, snorkeling, slip and slide, etc. În timp ce urmăream reportajul îi spun lu’ taică’miu că în Bucureşti, ca să te arunci de la 4.500 de metri altitudine, te costă doar 100 lei (recent am aflat). El, cunoscându-mă, îmi zice: „te-ai arunca şi tu nebuno, nu?”. Am început să râd spunându-i că aş încerca. Amuzat şi el, mişcându-şi mustaţa, îmi zice: „poate te văd săptămâna viitoare la ştiri, cum te arunci ca zurlia de la 5 km”. Se pare că tata ştie ce zvăpăiată a făcut şi crescut. Sincer, aş încerca! Şi din curiozitate, şi ca să simt adrenalina, şi ca să am ce să le povestesc nepoţilor. Săptămâna viitoare mă întorc în Bucureşti, după scuuurta mea vacanţă petrecută pe meleagurile natale, şi mă bate gândul să încerc. Dacă o s-o fac, sper să nu mă răzgândesc atunci când o să văd maşinile care merg pe stradă ca şi cum ar fi în miniatură. Eh, o să îmi spun în gând că zbor cu avionul, că doar sunt familiarizată cu asta, şi că sunt numai 5 km, nu 11 km ca atunci când zbor cu avionul. Sper totuşi să se deschidă paraşuta. Da da, aia cu care zbori, nu picioarele fetelor de pe trotuar.  O s-o iau pe sisu’ cu mine, să ţină salteaua, pentru orice eventualitate…
Prima oară e cel mai greu. Pe urmă începe să-ţi placă.

Vouă vă place adrenalina? Cine ar avea curaj să încerce astfel de nebunii? Poate ne aruncăm împreună…

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

52 de răspunsuri la Adrenalină

  1. addicted spune:

    Normal ca vin sa iti tin o saltea pe care s-o mut dintr-un colt in altul pentru a-ti oferi inca un strop de adrenalina + nervi. :))
    Un salt e ieftin, o plimbare cu balonul de o ora in schimb te ustura la buzunare: 600 euro zborul

    • Delia spune:

      Ma bazez pe tine in privinta sigurantei mele. :))
      Am cautat pe Goagal si cica nu costa 100 lei saltul. Preturile pot ajunge pana la 650 lei (fara filmare), 875 de lei (cu filmare) si 950 de lei (filmare+poze). Pentru o licenta de parasutism, ce presupune un curs care dureaza cam doua saptamani, pretul ajunge la 6000 lei. Deci imi vand un rinichi ca sa fac cursurile…ala care e oleaca defect. :))

  2. NightOn spune:

    Nu aș încerca asta deoarece am rău/frică de înâlțime :P Să ne povestești cum a fost.

  3. DianaEmma spune:

    Mai mult de-o tiroliană la adventure park la munte nu aș încerca. Nu. Adrenalina și eu nu avem multe în comun… adică fac rost de ea și din alte părți. Las sporturile de genul altora.

  4. Baby R. spune:

    Du-te in Italia, la Gardaland. iti dau aia adrenalina. e genial parcul :D

    • Delia spune:

      Am fooooost!! :D M-am dat in aproape toate nebuniile alea de acolo! Spun „aproape” fiindca nu mai aveam timp si pentru restu’ ;)) E nevoie de 2 zile pentru a te zbengui prin toate ;))

      • Baby R. spune:

        Ai fost? :O si eu!!! si era asa frumos, m-as muta acolo :)) te-ai dat pe ala albastru, tornado nu mai stiu cum se chema…a fost prima oara in viata mea cand simtisem adrenalina ca lumea, restul a fost incalzirea :))

        • Delia spune:

          Blue tornado se numeste. Am aflat de existenta lui la final, cand trebuia sa plecam, si eu boceam pentru ca vroiam sa mai stam. :)) Noi ajunsesem tarziu si din cauza asta nu mai aveam timp. Mai mult stateam sa ne facem poze. :)) Oricum unele nu functionau, nu stiu de ce.

          • Baby R. spune:

            phu, trebuia sa te dai pe ala….era bestial, cel mai cel. eu am fost in 2009 cand eram cam tot pe-acolo. sa te duci si sa te dai pe blue tornado :))

            • Delia spune:

              Mie nu prea imi place sa merg de doua ori in acelasi loc. Prefer sa vizitez orase/tari unde nu am reusit inca sa ajung. A fost o singura exceptie pana acum, si anume ca am fost in Venetia de 6 ori. Am fost de fiecare data cu aceeasi persoana. As mai merge, si tot nu m-as satura de Venetia. :)

  5. drstoica spune:

    Eu as sari cu Bianca Dragusanu. Sigur se deschide ea pana jos, nu mor. :))

  6. Roscata spune:

    Mi’e groaza de inaltimi. Nu ma refer inaltimi ca la mersul cu avionul, de zboruri cu avionul nu mi’e teama ci de acea inaltime unde vezi cat de sus esti fata de pamant.

  7. Torden spune:

    mie imi plac chestiile de genul :)… insa e nevoie de ceva bani pentru astea

  8. drstoica spune:

    Ce inaltime am? Etaju’ 5. :)))

  9. vacitim spune:

    Neata….eu mi-s mai linistit…exact ca ciobanul roman :))))) Dar, nu as zice niciodata nu daca as fi in situatia respectiva :D

  10. Pingback: Am revenit cu…Hadise « Marin Toma's Blog

  11. klausen1976 spune:

    eu as sari cu parasuta doar daca jos ar fi maldivele … as sari si fara parasuta de n-ar fi prea sus :lol:

  12. Delia spune:

    @ vacitim :
    @ klausen :

    Cum stati cu tensiunea ? :))

    • vacitim spune:

      Delia, mie imi creste tensiunea doar cand vad anumite doctorite. Daca nu esti doctorita, e ok, sunt safe :))))) Pai…sunt stelist…si inca nu am facut infarct, stau bine cu inima :D

      • Delia spune:

        Dar cand vezi secretare nu-ti sta inima? :))
        Esti stelist? E bine! Esti de-al meu. :>

        • vacitim spune:

          Neata!

          Da, stelist inrait :D Ziua in care joaca Steaua pt mine e sarbatoare :)))
          Stai, sa ne intelegem. La doctorite nu imi sta inima de fascinatie, ci de groaza :))))

          Nu am placeri de niciun fel vizavi de secretare. Sunt la fel de interesat de ele ca de Borcea :P

          • Delia spune:

            Neata, vacitim!
            Cand eram mai mica tineam cu Dinamo. De ce? Pentru ca nu puteam sa il las singur pe unchiul meu, cand tata si frate’miu tineau cu Steaua. :)) Dupa ceva timp am inceput sa fiu fana Steaua, pentru ca un prieten bun de-al meu juca acolo, mai bine zis se transferase la Steaua. Acum nu tin cu nicio echipa din Romania, pentru ca nu se poate numi fotbal circul pe care il fac jucatorii pe teren. Dar totusi urez succes echipei Steaua. :))

            • vacitim spune:

              Niceee…o poveste interesanta. Pai, te asteptam si mai aproape de Steaua :) Am dat de vremuri grele, dar iesim ca ursii din hibernare…si odata iesiti, incepem vanatoarea :D

            • Delia spune:

              Nu stiu cum se intampla ca echipele romanesti dau de vremuri grele in permanenta. :))

  13. Pingback: Gye Baek « Marin Toma's Blog

  14. creve spune:

    Și eu mă gândeam că ar fi interesant un salt, dar nu știu dacă am tupeu :)))

  15. Pingback: Din studenţie… « Gabriela Elena

  16. Pingback: Din studenţie… « Gabriela Elena

  17. Pingback: Despre viciile vieţii mele | Love addiction √v^√v^√ღ

  18. Tudor spune:

    Sincer, la norocul meu, cel mai probabil nu s-ar deschide parasuta, nici cea de rezerva, m-as zdrobi de pamant si n-as muri, doar ca sa ma mai chinuiesc un pic :)) Nu mersi :) (ce barbat sunt)

Lasă un răspuns

