Dorinţe

Cu toţii avem ocazia, măcar o dată pe an, să ne punem o dorinţă. De obicei, la ziua de naştere când suflăm în lumânări. Unii dintre noi de mai multe ori : pe câte o geană, aruncând monede în fântâni, sau privind stele căzătoare. Şi câteodată, una dintre aceste dorinţe se îndeplineşte. Şi ce facem atunci? Este aşa de bine precum speram? Ne bucurăm de sclipirea fericirii mult aşteptate? Sau băgăm de seamă că mai sunt o mulţime de dorinţe ce aşteaptă să fie puse? Nu ne dorim niciodată lucruri uşor de obţinut. Ne dorim doar lucruri importante, lucruri care cer multă ambiţie, lucruri la care nu putem să ajungem singuri. Ne punem dorinţe pentru că avem nevoie de ajutor. Şi ne e teamă. Şi ştim că s-ar putea să cerem prea mult. Dar cu toate astea ne punem dorinţe, pentru că, uneori, dorinţele se îndeplinesc…

 

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Dorinţe

  1. addicted spune:

    Renunta sa iti mai doresti ACEL tu si indreapta-te catre un alt TU, unul care sa si merite. :) :*

  2. Anca spune:

    eu sunt dorinta ta asa-i?:X :))) :*

  3. vacitim spune:

    Eu am ajuns sa nu mai imi pun dorinte. Cred ca exista altcineva, mai inteligent decat mine care stie ce este mai bine pentru mine decat o stiu eu. asa ca imi pun dorinte doar pentru binele celor care imi sunt dragi :)

    Imi doresc sa ai parte de o viata care sa iti depaseasca dorintele :)

  4. Paul spune:

    si as mai adauga ca uneori ne punem dorinte dar uitam sa muncim pentru indeplinirea lor..asteptam totul intins pe tava..

  5. creve spune:

    Știe sisul tău ce-i mai bine pentru tine așa că aprob ce a spus ea :P Sigur știe ce vorbește mai ales că te cunoaște mai bine ca noi și îți dorește numai binele :P

  6. Pingback: Renunțare « Marin Toma's Blog

  7. Pingback: My life in few words » Blog Archive » Din trecut..

  8. Paul spune:

    la muulti ani >:D<

  9. B.Betty spune:

    Salut. In primul rand, imi place mult blogul tau, scrii foarte frumos:x Eu am vazut odata o stea cazatoare, mi-am pus o dorinta, si s-a indeplinit, deci ai dreptate, de cele mai multe ori se indeplinesc dorintele.

    In al doilea rand, eu sunt din Pascani, jud. Iasi:-? deci nu stiu daca ai fost pe aici ..

  10. Pingback: Povestea parfumata a inimii « Marin Toma's Blog

  11. Pingback: Iubirea ne-a jefuit! « Gabriela Elena

  12. Pingback: Un desert dulce | Love addiction √v^√v^√ღ

  13. Cred ca cea mai mare dorinta a ta este aceea de a fi fericita! :) implineste-o pe asta, chiar daca e mai greu…:D :*

  14. Pingback: 13 dorinte pentru 2013 | Oana Blaga

Lasă un răspuns

