Just like a tattoo…

… I’ll always have you !

Acum 2 ani am decis să-mi fac tatuaj. Nici în ziua de azi nu am reuşit să fac asta. De ce? Pentru că eu nu vreau fluturi, nici inimioare, nici spini. Vreau litere! Şi anume, prima literă din prenumele persoanelor care îmi marchează viaţa în sens pozitiv, cei care se infiltrează cel mai adânc în sufletul meu, în afară de părinţi şi fratele meu, pentru că ei au un loc aparte. Săptămâna trecută mi s-a întipărit şi mai mult în minte ideea de a-mi face tatuaj, şi sunt foarte hotărâtă să fac acest lucru. Vreau să am 2 litere până în perioada verii.

Dacă ştiţi un salon licenţiat şi de încredere în Bucureşti, vă rog să mă anunţaţi.
Şi dacă aveţi vreo sugestie de cum ar trebui să arate literele inscripţionate pe încheietura mâinii mele stângi (exact unde e cadranul ceasului din poza de mai sus), ori pe gleznă, puteţi să veniţi cu idei arătându-mi poze. 

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

40 de răspunsuri la Just like a tattoo…

  1. creve spune:

    m-aș bucura să ai multe litere de inscripționat :D

  2. Mihaela spune:

    Esti extrem de sigura ca vrei sa faci asta? Eu mi-am facut acum 2 ani si deja il regret. Sunt momente cand trebuie sa apari pe undeva si chiar nu trebuie sa ai asa ceva, acum depinde si foarte mult de ce meserie ai si ce faci in viitor. Eu doar te sfatuiesc sa te gandesti de mai multe ori pana te hotarasti. Succes

  3. Lusio spune:

    Alina.. prepare to have o litera :D

  4. DianaEmma spune:

    Foarte frumoasă ideea cu literele. :)

    Eu te-aș sfătui însă să nu îl faci acolo; în primul rând că e o zonă mai sensibilă și fiind primul tatuaj…
    Cât privește cât de vizibil e… pe un tatuaj mic nu se mai ridică în niciun domeniu probleme, dar totuși ar fi mai bine pe spate… cred…

  5. Ce te faci daca vor fi mai multe persoane care sa-ti influenteze viata, in bine? ;)

    • addicted spune:

      Sa se roage sa nu aiba toti nume cu initiale diferite! :))

    • Delia spune:

      Voi sti sa-i selectez doar pe cei care merita! Prefer calitatea, nu cantitatea!

      • Lusio spune:

        Calitatea se poate schimba in timp si-n cantitate doar.

        Calitatea nu e garantata pana la sfarsit. Azi poti crede ca ceva e de calitate, peste 3,4 ani nu.

        • addicted spune:

          Ti-o iei crunt dealungul timpului si apoi ori ajungi singur din prudenta, ori INVETI sa faci bune selectii ..
          Ma uit de ex.la ai mei, pana la o anumita varsta au tot primit palme peste ceafa, dupa o varsta au invatat de unde sa aleaga, pe cine sa tina si uite ca pe cei de CALITATE inca-i au aproape .. Deci se poate! Nu toti au menirea pe lumea astea de-a ti-o freca intentionat sau nu.

  6. addicted spune:

    First iti misti funduletul adorabil la un medic , sa nu te trezesti c-ai pielea prea sensibila and 2nd, daca nu vad litera A acolo …. …… intelegi tu, da? Amin. :))
    Glumesc, tu sa ma porti in inima ,nu pe brat, incheietura etc.

  7. Roxy's blog spune:

    decat mazgalituri cu nush ce desen, asta cu litere mi se pare foarte tare si de bun simt:)

  8. Pingback: 3000 « Silence's Blog

  9. Paul spune:

    foarte frumoasa ideea..la cat mai multe lutere si dupa ce ti le faci vrem poze :> :P

  10. Pingback: 6 lucruri - 6 zâmbete! | Love addiction ... √v^√v^√ღ

  11. Malli spune:

    Si eu aveam in cap sa imi fac un tatuaj la 18 ani, uitandu-ma la Miami Ink si L.A. Ink toata ziua.
    Dar am vazut cum arata un tatuaj cu fluturasi pe o femeie de 60 de ani. Oribil.

    • Delia spune:

      Oare literele mele vor arata la fel de oribil la 60 de ani? :)) Nu vreau sa le fac mari. Aproximativ 1 cm, si cu siguranta nu voi depasi dimensiunea asta.

  12. Hmmm….mie-mi place ceasul :X

  13. Si eu te sfatuiesc sa te gandesti de mai mult de 2 ori inainte sa ti-l faci. Incearca ceva temporar si daca iti place, daca te simti bine si daca lucrurile raman la fel, atunci cred eu ca poti incerca si ceva permanent :). Oricum ar fi, alegerea este a ta…gandeste-te insa ca peste cativa zeci de ani nepotii tai vor dori sa auda povestea fiecare initiale in parte.

Lasă un răspuns

