Happy New Year 2011 !

Hai „La Mulţi Ani, măi ciocoflenderilor!” . Ce-mi doriţi voi (mie), vă doresc şi eu (vouă).
Cum şi unde aţi petrecut aseară? Aţi umblat hai-hui şi v-aţi destrăbălat până-n zori? 

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Sărbători și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Happy New Year 2011 !

  1. addicted spune:

    Eu nu trebuie sa dau raportul pt ca stii ce am facut :)
    Multi ani bezmeticilor:*

  2. Roxana spune:

    La multi ani „ciocoflendero” :* Eh m-am distrat cat s-a putut at my home :P

  3. madalinutza spune:

    la multi ani!!!..iti doresc sa ai parte de tot ceea ce iti doresti, sa fii iubita si fericita si mai ales sanatoasa….
    cum am petrecut……la restaurant……dimineata cand ma plecat mai eram masa noastra si patronul restaurantului( au fost peste 200 de persoane acolo:))))

  4. Mihaela spune:

    La multi ani! :) Un an nou bun, sanatate si multa fericire!
    Noi am petrecut cu prietenii, am fost 16 oameni, dar din fericire nu toti deodata, caci ar fi fost cam aglomerat intr-un apartament relativ mic. Mai veneau, mai plecau, veneau altii. :) A fost foarte bine, ne-am distrat si ne odihnim weekendul asta, ca de luni incepe si facultatea si serviciul.
    Un weekend superb si mai ales, odihnitor. :)

  5. Paul spune:

    tot acasa cu familia,pentru ca in ultima perioada nu am stat mult acasa:)..a fost foarte fun si..ma crezi sau nu..inca nu am dormit :D..LA MULTI ANI!!! >:D<
    P.S: IUBESC imaginea aia..o am de ieri pe desktop :D

  6. daca zic ca nu de mult m-am trezit si am o durere de cap ingrozitoare … se intelege ca a fost foarte bine,nu? :D
    p.s : la multi ani si an nou fericit!!!

  7. creve spune:

    greu de povestit. O să pun video pe blog :))

  8. Numele Trandafirului spune:

    La multi ani !:*

  9. klausen1976 spune:

    La multi ani !
    anul nou ? … in sanul familiei … pen’ca nu imi place la munte :)

  10. ZuZu spune:

    La multi ani ciocoflenderoo >:D< sa ai parte de tot ce iti doresti, multe realizari si impliniri plus multa dragoste si fericireee !
    Am facut de revelu pe sanie si am adormit la 8 dimineata, deci da, m-am distrat pana in zori ;)) tu ce ai facut sweetie ? :* (app nu mi-a aparut tot comentariul celalat). :(

  11. Roxana spune:

    @Delia : N-am spart nimic :P

  12. Roxana spune:

    @Delia : Unde ? :lol:

Lasă un răspuns

