Amintiri din viitor

Toată viața ne facem griji pentru ce va fi în viitor. Ne facem planuri pentru viitor, încercăm să ghicim viitorul… De parcă dacă am reuși să îl întrevedem am putea să atenuăm loviturile… Dar viitorul se schimbă mereu. Viitorul e locul unde se adăpostesc cele mai adânci temeri ale noastre, și cele mai arzătoare năzuințe. Un singur lucru e sigur. Când în sfârșit se arată, viitorul nu e deloc așa cum ni-l imaginam.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Amintiri din viitor

  1. addicted spune:

    Niciodata nu e asa cum asteptam, asa cum ni-l planuim ..

  2. Paul spune:

    ai treptate..si tocmai de aceea trebuie sa nu ne facem atatea griji in legatura cu viitorul, trebuie sa traim clipa..daca ne petrecem tot timpul gandindu-ne la viitor vom pierde clipele frumoase din prezent…

  3. Eu am o mica superstitie si în ceea ce priveste planurile.Nu obisnuiesc sa am prea mari asteptari, tocmai pentru a nu fi si mai dezamagit pe viitor.

    • Delia spune:

      E bine sa fii echilibrat. In sensul sa fii optimist, dar cu limite. Pentru ca daca suntem plini de optimism, riscam ca dezamagirea sa fie teribila. Nu trebuie sa fim pesimisti, pentru ca asta nu ne acorda determinare si ambitie. Ne descurajeaza total.

  4. Pingback: Something about me « My life in few words…

  5. Pingback: For me???Thanksss « My life in few words…

  6. Pingback: Sweet friends | Wish of Love. Summer Love

  7. Adevarul e ca daca am sti ce ne aduce viitorul, lucrurile nu ar mai fi la fel de interesante, de frumoase. Poate ca am trai chiar degeaba…altceva e cand habar nu avem ca urmeaza sa ne’o luam in barba sau ca urmeaza sa plangem de fericire! :)
    P.S: domnisoara, mai intra si tu pe mess :D :*

    • Delia spune:

      Viitorul e imprevizibil. Eu n-as vrea sa-mi stiu viitorul. Daca l-as sti de acum, n-as mai reactiona la fel atunci cand lucrurile pozitive se vor intampla. Poate ca mi-as dori sa stiu doar raul care se va intampla (eu sper sa nu), si astfel sa-l pot evita din timp.
      Daca as avea timp, as intra si pe mess. ;))

  8. iana spune:

    Tocmai pentru ca ne facem atat de multe planuri pentru viitor uitam sa traim prezentul,sa ne bucuram de fiecare moment din viata.

  9. Cosmin spune:

    Ne grăbim să ajungem în viitor şi nu realizăm cât de repede trece prezentul şi ne trezim, fără să ne dăm seama, că totul a devenit trecut…

  10. cristishady spune:

    Viitorul este un ipotetic prezent.. Planurile pe termen lung sunt cele mai sortite esecului. Sunt atatea care ne stau in cale..

  11. HeLLo spune:

    Viitorul ti-l faci din prezent…O vorba pe care mi-a spus-o un om batran…

  12. DianaEmma spune:

    Viitorul nu trebuie imaginat, ci pregătit.
    Să avem visuri… să încercăm să facem ceea ce trebuie pentru a le îndeplini… și să știm și să trăim fără ele în viitor, dacă nu se vor îndeplini…

Lasă un răspuns

