Al meu

Uneori mă ciupesc singură ca să mă asigur că nu sunt într-un vis, pentru că asta pare a fi. Închid ochii şi respir, aflându-mă în cele mai superbe momente pe care le-am trăit până acum. Cred că mi-am găsit locul. Momentan. Vreau să fiu totul lui. Mă indrăgostesc de el pe zi ce trece tot mai mult. Atât de repede. Atât de surprinzător şi cuprinzător. Poate că ar trebui să păstrez asta doar pentru mine, până când ajung să îl cunosc şi mai bine. Încerc să nu îi spun, chiar dacă vreau, chiar dacă el deja s-a destăinut. Nu mai vreau să ţin sentimentele captive în suflet. El transformă iarna în primăvară. El îmi zâmbeşte dimineaţa când deschid ochii. El mă ţine în braţe noaptea când dorm. Atunci când simt că mă prăbuşesc, un simplu cuvânt venit din partea lui pare că ameliorează orice ar fi rău. Reuşeşte să ajungă la punctul meu cel mai slab şi îmi aminteşte cât de puternică sunt de fapt. Stau aici şi el mă ţine de mână, trăgându-mă spre el. Nu mai e nimeni în jurul nostru. E linişte. Suntem doar noi doi. Inimile bat ca viteza maşinilor de curse, iar emoţiile sunt puternice. Da, totul e frumos! Da, totul e adevărat! Mai adevărat decât mă aşteptam. Toţi îl numesc ca fiind minunat. Eu îl numesc… al meu!

cântec de suflet

Despre Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Colt de suflet, ● Ever thine. Ever mine. Ever ours., ● Gânduri și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Al meu

  1. E frumos să fii îndrăgostită şi mai ales să fii iubită la rându-ţi. :)

  2. addicted zice:

    Ba sisule, stii ce am realizat? Ca eu am ascendent in pesti. :))))) Nu e de mirare ca in unele chestii imi seamana si-i seman si nici de mirare ca ne intelegem. Astea fiind zise… sa mai zburzi mult acolo pe norul indragostit, da?

  3. Roșcata zice:

    stiu sentimentul 8->

  4. Roxana Chita zice:

    Buna Deli :) Tin sa te anunt ca mi-am facut alt blog,pe cel vechi l-am sters si daca doresti poti sa modifici adresa blogului meu . Uite url-ul : http://awomanwholoves.wordpress.com

  5. Pingback: Paleta de culori a cerului – Cris Mary

  6. Pingback: Pasi in zapada « • Gabriela Elena •

  7. Pingback: Cafeaua - Ofrandă otravă

  8. Nimic nu e mai frumos! Bucură-te de fiecare moment!

  9. Pingback: Cum sa pictezi fara pensule-extraordinara Amy Shackleton – Cris Mary

  10. Korina zice:

    Deliutz e fericitaaaa! :D wai, cat de bine te inteleg… cat de mult empatizez!!! trebuie sa mai stam la un ceai de-al nostru, de tine cu orele :))) ma bucur mult, mult pentru tine. Să ţină, zic! Sa fie o fericire eterna! :X :*

    • Delisia zice:

      Daaa! Mi-am gasit linistea, in sfarsit! :D Eh,stii ca discutiile noastre la ceai apar inopinat, deci vor mai fi. :D Sa fie, sa fieee, si sa tinaaaa!!! :D

Lasă un comentariu