Recomand : Black Swan

Nina (Natalie Portman) este o balerină din New York. Viaţa ei, ca a oricărui profesionist, este consumată complet de dans. Ea câştigă competiţia pentru „Lacul lebedelor”. E perfectă pentru rolul delicatei Lebede Albe, dar îşi pierde încet mintea atunci când devine din ce în ce mai mult ca sora geamană a Lebedei Albe, Lebăda Neagră. Black Swan – un film excepţional, cel puţin din punctul meu de vedere. Atinge şi punctul care ne arată partea de invidie şi egoism a omului. Interpretarea lui Natalie Portman este de excepţie. Probabil o să câstige Oscarul. Este o actriţă desăvârşită! Din distribuţie mai fac parte: Mila Kunis, Vincent Cassel, Barbara Hershey şi Winona Ryder (pe care nu am recunoscut-o în film). Rol episodic îl are Sebastian Stan. Menţionez de el pentru că e român.

Despre Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Film / Documentar / Serial TV și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

34 de răspunsuri la Recomand : Black Swan

  1. Mihaela zice:

    Am auzit numai lucruri bune despre acest film dar inca nu am reusit sa-l gasesc ca sa ma uit la el. Nu stiam ca joaca Sebastian Stan…am aflat de existenta lui numai dupa ce ziarele au scris ca era impreuna cu Leighton Meester. :)

  2. drstoica zice:

    Hai sa-l recomandam impreuna, ma gandesc! :)
    Din toata inima.

  3. iana zice:

    Nu am auzit de filmul asta pana acum dar suna tentant…de Sebastian Stan am auzit tot dupa ce ziarele au scris ca era impreuna cu Leighton Meester.

  4. N-am vazut :)
    L-am pus pe lista :))

  5. ZuZu zice:

    Baleeeet, o sa-mi placa garantat ;)) ce norocos e romanu ala si eu vreau ;))

  6. Dragos FRD zice:

    Mda, Natalie Portman pare o garantie a succesului. 3 filme am vazut cu ea si toate 3 m-au impresionat foarte mult, din moment ce le tin minte. Vom cauta, vom viziona si ne vom spune parerea.
    Nu cred ca o sa ia Oscarul. Nu e cu evrei, nu e cu negri, nu e cu bolnavi mintal si nici macar cu hobbiti nu e. De ce ar lua Oscar?

  7. Pingback: Suntem chit! 300 de retete ale razbunarii | Wish of Love. Summer Love

  8. klausen1976 zice:

    si eu pariez pe Portman la Oscar. nu stiu ce sa cred despre film, are un redutabil compretitor in True Grit … Oricum, filmul este exceptional, asa cum spui .

  9. Da, il voi vedea si eu cu Habiba….cand o sa ajungi tu acasa :”>

    • Delia zice:

      Corina ma intrebase ce film vizionez atunci cand ma uitam. :D Si a zis c-o sa il vada si ea cu tine. Cand ma intorc, ne luam niste popcorn si ne uitam toate 3 la un film. :D N-am vazut vreounul impreuna pana acum.

  10. addicted zice:

    Văzut, plăcut… neeeeeeeeeeeext. :D

  11. Laurentiu zice:

    Impresionant film. Si ma bucur pentru Natalie Portman. A castigat aseara la Globul de Aur. Felicitari!

    • Delia zice:

      Ştiu că aseară a avut loc ceremonia decernării premiilor Globul de Aur, însă nu m-am interesat de câştigători. Mă bucur pentru Natalie că a câştigat un premiu. O simpatizez mult!

  12. ZuZu zice:

    Sweetie am vazut filmul :x e adorabil chiar ma impresionat :D

Lasă un comentariu