Intrebare (13)

Care este lucrul pe care ai vrea cel mai mult să îl vezi schimbat la oameni ?

Despre Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● QuestionS și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Intrebare (13)

  1. addicted zice:

    Mentalitatea!
    ( ar fi o groaza de lucruri pe care intai as vrea sa le schimb la mine si apoi la ceilalti .. )

  2. iulia zice:

    Eu as vrea sa nu mai vad atatia semeni care isi plang de mila la fiecare pas!

  3. Paul zice:

    Sincer : Nimic la nimeni..Desi am avut ocazia sa intalnesc in viata persoane egoiste,nesimtite, puse doar sa faca rau la altii si poate am suferit mult din cauza lor si sigur o sa mai intalnesc alte persoane la fel…nu vreau sa le schimb deloc.Chiar daca, atunci cand ma uit ce se mai intampla prin tara si lume vad ca oamenii sunt din ce in ce mai rai..nu vreau sa-i schimb..
    Motive : Chiar daca persoanele de care am mentionat mai sus mi-au facut rau..m-au facut de asemenea sa vad cine imi este prieten adevarat si cine nu…si chiar daca lumea de peste tot e tot mai rea..e cu un motiv..si cred ca din toate trebuie sa invatam ceva..toti..

  4. Pingback: Parfum de femeie « Wish of Love. Summer Love

  5. NightOn zice:

    Două lucruri aș vrea să le văd schimbate: mentalitatea și egoismul.

  6. LoveDealer zice:

    tristetea…sa zambeasca :)

  7. seventeen. zice:

    Aiurea cu schimbarea asta..E greu sa accepti o persoana asa cum e,fara sa incerci s-o schimbi.

  8. DianaEmma zice:

    Sufletul… când sufletul e frumos, restul vin de la sine sau nu mai contează…

Lasă un comentariu