Decembrie

Azi e prima zi din prima lună de iarnă. Teoretic. Practic încă nu, deoarece până acum nu a nins. Nici nu ştiu când vor apărea primii fulgi de zăpadă având în vedere că temperatura de afară în acest moment este de 14 grade, iar ieri au fost 20. Îmi doresc să ningă doar de Crăciun, deşi sunt conştientă că nu va fi întocmai aşa. Pentru mine, decembrie este luna dorinţelor. Este luna în care centralizez „bilanţul contabil” al anului care se apropie de final. Primele preziceri ar fi că 2012 a fost an mai bun decât 2011, din toate punctele de vedere. Din punct de vedere sentimental sunt mai împlinită ca niciodată. La capitolul sănătate mi-e foarte bine. Privind profesional, anul acesta m-am dezvoltat pozitiv şi urc spre varf cu paşi mici, dar siguri. Ceea ce mă nemulţumeşte e că îmi văd rar familia, din cauza lipsei de timp liber. Dacă aş fi avut un job la care să trebuiască să muncesc (de) acasă, ar fi fost mai uşor să am posibilitatea să plec des în oraşul natal, însă nu-mi doresc să am un astfel de job. M-ar apuca nebuniile dacă n-aş schimba ambientul şi aş vedea mereu aceiaşi pereţi. Anul acesta m-a determinat să-mi schimb modalitatea de a gândi şi a privi unele aspecte, chiar şi în privinţa persoanelor care mă înconjoară. Crăciunul acesta va fi primul pe care îl voi petrece fără familia mea. Ceea ce va compensa lipsa asta va fi iubitul meu, căci va fi alături de mine. Sper s-o am şi pe sisu’ prin preajmă. Dar până atunci îl aştept pe Moş Nicolae, entuziasmată ca un copil.
Apropos… La mulţi ani, România! N-o să fiu ipocrită să postez poze cu tricolorul şi să mă dau în stambă aşa cum am vazut că o fac foarte mulţi pe site-urile de socializare. Mi-e lehămite de cei care azi, de ziua României, se consideră a fi români şi patrioţi, iar ei nici măcar nu ştiu Imnul ţării. Ar trebui să (se) dovedească asta zilnic, şi mai ales momentele de criză ale ţării, nu într-o singură zi din an.

În concluzie, sper să avem o iarnă uşoară!

december

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Decembrie

  1. wish2go spune:

    Sa ai o iarna frumoasa si sarbatori fericite!

  2. Zeffy spune:

    sa ai o iarna frumoasa, plina de iubire !

  3. Delisia spune:

    Asemenea si voua! :) Btw,vreau o iarna calduroasaaa!!

  4. addicted spune:

    Iti aduci aminte de zilele cand puteai sta mai mult acasa si nu voiai? :)) Uite cum vine vremea regretelor cand efectiv nu mai ai timp…
    Lasa sisule, important e ca esti implinita pe alte planuri, importante planuri ,si ca ai tai sunt sanatosi si fericiti. Asta e tot ce conteaza!
    Despre decembrie eu nu zic nimic, astept cu drag Craciunul, astept sa ninga ca apoi sa vina PRIIIIIIIIMAVARAAAAAAAAAAAAA!!! :D

    • Delisia spune:

      Prefer sa-i stiu sanatosi si fericiti si sa-i vad mai rar, decat alte „minuni”…
      Pai daca astepti sa ninga, te anunt ca s-au anuntat ninsori incepand de maine. :)) Asa ca ai grija ce-ti mai doresti, ca s-ar putea indeplini. :))

  5. addicted spune:

    ” Dacă aş fi avut un job la care să trebuiască să muncesc (de) acasă, ar fi fost mai uşor să am posibilitatea să plec des în oraşul natal, însă nu-mi doresc să am un astfel de job. M-ar apuca nebuniile dacă n-aş schimba ambientul şi aş vedea mereu aceiaşi pereţi ” – ohoh crede-ma ca nu e asa usor sa pleci decat daca o faci cu un laptop si cu internet. :) Acum depinde si de job-ul ” de acasa ” pe care trebuie sa il faci. Eu mai mult de 2 zile nu pot pleca si chiar si cand sunt acasa lucrez deci nici asa nu e simplu….

    Siiiiii ce bine ca din punctul asta de vedere nu-s ca tine, macar aici sa existe diferente, mie-mi place sa vad aceeasi pereti, sa iau pauza cand vreau, sa nu ma frece nimeni la icre, sa nu stau sub stres si sub comanda nimanui. Ce fac reprezinta job-ul ideal daca e sa lasam la o parte faptul ca nu pot merge acasa cand vreau sau sa stau cat vreau fara stres ca TREBUIE sa ma intorc…

    • Delisia spune:

      Depinde de jobul pe care il ai. Eu mi-s multumita, cum esti si tu pe de o parte, ca nu ma freaca nimeni la cap si nici nu stau sub stres si in controlul cuiva. Astfel de job sa tot ai…

  6. addicted spune:

    Aaaa, si pentru ca sunt zapacita, mai vin cu o completare. O VEI AVEA PE SISU aproape de Craciun, more than sure! Mi te astept la mine caci Mos nicolae are ceva pentru tine si a tinut mortis sa tin eu. ;)) Si Mos Craciun presimt ca tot la mine-ti va lasa unul din cadouri…

  7. Cris-Mary spune:

    Iti doresc o iarna usoara si un an nou ce va veni mai bun :D >:D<

  8. klausen1976 spune:

    La multi ani !
    Anul nou cu bine !

    Stefan

  9. Pingback: Din “termenii motorului de cautare” citire | Inside These Lines

  10. creve spune:

    La mulți ani :))) A nins de câteva ori de la postarea articolului dar sigur va mai ninge până la primăvară :P Să știi că să lucrezi de acasă e chiar nasol. Am lucrat eu vreo 2 ani juma și e nasol. E bine doar dacă lucrezi 2-3 ore și ești și la facultate. În rest NOT :))

    • Delisia spune:

      Pai daaa, pentru ca simti nevoia sa faci miscare, sa respiri aerul de afara,si nu e acelasi lucru ca si cand ai deschide geamul sa se aeriseasca incaperea in care esti, sa vezi chipurile altor persoane (chiar daca sunt incruntate :)) ), etc etc.
      Da-ti peste gura cu ninsul pana la primavara!! Daca nu-ti dai tu,iti dau eu,si va fi mai nasol! :))

  11. Pingback: Ceva cu Liebster Award :)) | Minte mare într-un corp mic

  12. creve spune:

    Băi, ia să arunci o privire pe la mine că ai primit un premiu și vreau să-l preiei :P

Lasă un răspuns

