Unu şi cu unu fac doi

Uneori eşti bleguţ, eşti ciudat, şi copil. Uneori nu te înţeleg şi te critic, deseori în gând. Dar apoi mă gândesc că eu sunt la fel. Sunt ciudată prin felul în care te iubesc şi prin felul cum o arăt. Sunt un copil răsfăţat care obţine ce îşi doreşte. Suntem atât de asemănători. Râdem la aceleaşi glume, ne plac aceleaşi lucruri. Eu sunt mai visătoare, dar tu reuşeşti să mă cobori pe pământ. Uneori eu sunt cea matură şi tu mai copil. Ne contrazicem, ne certăm, ne tachinăm, dar până la urmă ajungem la acelaşi numitor. Când sunt supărată, tu faci tot ce îţi stă în putinţă pentru a-mi schimba starea, deşi făcând asta, uneori devii puţin caraghios. Dar o faci oricum. Mă priveşti când dorm, când plâng, când râd nebuneşte, când sunt mofturoasă şi întoarsă pe dos. Mă priveşti în tăcere cum te cert, cum îţi reproşez şi te acuz. Mă priveşti cu iubire, cu înţelegere. Mă asculţi, mă înţelegi, mă sfătuieşti şi îmi spui că eşti mândru de mine. Aşa, ciudată cum sunt eu. Mă iubeşti. Nu ştiu exact cum ai ajuns să faci asta, dar o faci, în cel mai frumos şi sincer mod. Iar eu îţi mulţumesc pentru asta! Şi eu te iubesc, în cel mai ciudat mod posibil. Modul meu. Dar te iubesc! Mereu! Şi când te cert, şi când te sărut, şi când mă pierd în braţele tale, şi când îţi întorc spatele atunci când mă superi. Te iubesc! Nu simplu, ci cât se poate de complex, dar frumos şi minunat.

cântec de suflet

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Colt de suflet, ● de suflet, ● Ever thine. Ever mine. Ever ours., ● Gânduri și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Unu şi cu unu fac doi

  1. creve spune:

    Ce frumos :D Băi trebuie să vă mai văd și eu că mi s-a cam făcut dor de voi :D

  2. addicted spune:

    Sa treaca lunile si sa curga anii imi doresc pentru voi! Multi, dulci, entuziasti si linistiti sa fie.

  3. Costin D spune:

    Salutare, Iti urmaresc de ceva timp blogul. Cu interes :) Iar acum m-am gandit sa-ti scriu pentru a ne adauga la blogroll.Daca esti de acord te rog sa lasi un replay aici pentru a te adauga. Cu deosebita consideratie,

  4. addicted spune:

    La multi ani zapacitilor, si aici va zic pentru ziua de ieri! :D

    One year and still counting. :>

Lasă un răspuns

