Meine broder

Trei bărbaţi importanţi fac parte din viaţa mea şi mi-o influenţează…în bine. Astăzi îl sărbătorim pe unul dintre ei, şi anume pe fratele meu. Îmi vin acum în minte numeroase amintiri legate de el, de noi împreună, de când eram mici, şi nu numai. Primele mele amintiri de viaţă sunt cu el. Ne-am născut la diferenţă mică de timp. 1 an şi 2 luni. Eu fiind cea mare, evident. Doar la ani, că la înălţime el mă întrece mult. La câţiva anişori am fost daţi la creşă, împreună, că deh copilaşii lu’ mama nu rezistau să stea separaţi. Din perioada aia nu îmi amintesc multe, dar am mai multe flash-uri din perioada când mergeam la gradiniţă. Nu puteam sta despărţiţi, aşa că ai noştri părinţi ne-au înscris în aceeaşi grupă. Am fixată în minte prima zi când ne-a adus mama la grădi. Eram calmi amândoi şi puternici, nevrând să fie vizibilă teama noastră, ca a oricărui alt copil, de un nou început şi oameni noi. Mă emoţionez şi acum când îmi amintesc cum priveam amândoi pe geam, s-o vedem pe mama plecând. Când am zărit-o afară, pe fratele meu l-a bufnit plânsul. L-am luat în braţe încercând să-l liniştesc, dar văzându-l atât de vulnerabil, nu reuşeam să mă stăpânesc, aşa că mi-au dat şi mie lacrimile. Ajunsă în clasa 1, el a mai rămas un an la gradiniţă. În acest timp, eu îl luam de acolo în fiecare zi, după ce mă întorceam de la şcoală. Mereu am avut grijă de el când eram mici. Acum rolurile s-au inversat, şi el e cel care are grijă de mine. Am urmat aceeaşi grădiniţă, aceeaşi şcoală generală, acelaşi liceu, şi acelaşi oraş în care am făcut facultatea (diferenţa a fost că eu am terminat profil economic şi el dreptul).
Anul trecut, el a afirmat de faţă cu multe persoane că atât timp cât el va trăi mie nu-mi va lipsi nimic.
Dacă ai un frăţior, ai un înger păzitor; eşti deasupra tuturor!

La muuulţi ani, frăţior scump! Să fii sănătos şi fericit! Te iubesc!

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Colt de suflet, ● de suflet, ● Gânduri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Meine broder

  1. creve spune:

    Băi, eu când am intrat aici ultima dată tot aniversare era :)))) La mulți ani fratelui tău :P

Lasă un răspuns

