Sărbători de iarnă

Anul trecut, pe 22 decembrie, eram în drum spre casă. Anul acesta, coincidenţă sau nu, s-a întâmplat să plec pe aceeaşi dată. Deci da, sunt în drum spre căsuţa mea din oraşul meu natal, în maşină, alături de mustăciosu’ meu. A avut delegaţie în Bucureşti, şi s-a gândit s-o racoleze pe fii-sa. Ultima data am fost acasă acum o lună jumătate. Atunci am fost nevoită, din motive personale deloc plăcute. De data asta mă îndrept cu bucurie. Acum sunt lângă tata. Îmi era dor de el. Mi-e dor şi de mama, şi fratele meu, mai mult ca niciodată. Abia aştept să-i îmbrăţişez, şi pe frate-miu să-l căpăcesc.
Sunt curioasă cum arată decoraţiunile din oraş, în special cele din centru. Sper să fie mai spectaculoase decât anul trecut, şi oraşul să fie mai luminat. Ori sunt eu foarte pretenţioasă şi din cauza asta nu mă mulţumesc cu puţin.
Crăciunul e sărbătoarea mea de suflet, după cum am menţionat de n ori. Iubesc Crăciunul pentru că în perioada asta familia mea se reuneşte. E prilej pentru a ne aduna toţi membrii, din fiecare colţişor, plus căţel şi purcel, pentru a sta împreună. E prilej pentru noi şi pentru toată lumea, de a fi mai buni, de a dărui din suflet, de a fi sinceri, deşi astea ar trebui să se întâmple zilnic, dar decât deloc… Pentru mine, Crăciunul înseamnă familie, colinde, brad împodobit, zăpadă, cozonaci calzi, portocale, scorţişoară, vin fiert, mâncare tradiţională.
Acum câteva zile i-am scris lui Moş Crăciun, spunându-i dorinţele mele. Nu ştiu dacă a primit scrisoarea mea, dar totuşi sper. I-am menţionat şi faptul că de Crăciun voi fi acasă şi o să mă găsească acolo, în caz că are vreo surpriză pentru mine.

Ce înseamnă Crăciunul pentru tine? Unde şi cu cine îţi vei petrece Sărbătorile de iarnă?

cântec de suflet

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri, ● Sărbători și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Sărbători de iarnă

  1. addicted spune:

    Nu-ti zic drum bun ca deja ai ajuns da iti zic… mmm aaaa mmmmm, ca un cadou deja te asteapta de la mosu` chiar de n-ai fost cuminte! :D
    Stii unde am sa fiu eu de Craciun, ori acasa ori ducaaaaaaaaaaaaaaaa. As fi vrut sa fiu acasa insa cum nu se poate, ma multumesc asa.

  2. DianaEmma spune:

    Vacanță și concediu. Cum nu sunt cu sărbătorile, rămâne o ocazie de zile libere, care lipite de concediu îmi dau șansa la două săptămâni de timp liber, de relaxare… de timp cu familia de departe, de timp cu alți oameni aflați în locuri dragi, de ieșire din cotidian pentru a vizita locuri frumoase.

  3. Vis De Toamna spune:

    Pentru mine inseamna aceleasi lucruri pe care le’ai mentionat tu mai sus doar ca, deocamdata lipsesc multe dintre ele…. zapada, vinul fiert, atmosfera, aici zici ca vine vara, e atat de cald ziua.
    Sa ai parte de sarbatori cat mai fericite si linistite si sa’ti aduca Mosul de toate :*

    • Delisia spune:

      In seara asta am ajuns in orasul nostru natal, si nu e zapada. E foarte frig, si cam atat. Adevarul e ca fara zapada nu prea simtim ca ar fi Craciunul.
      Sper ca Mosul va gasi noul tau domiciliu si va trece si pe la tine, pentru a avea un Craciun fericit! :) Te pup!

  4. addicted spune:

    Nu suflu ca nu mai am putere. Oricum vine! ;))

  5. klausen1976 spune:

    Craciun fericit, Delia !

  6. Pingback: Încă un Crăciun, în familie. | ●◦ ◦●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●◦ ●◦

Lasă un răspuns

