Addicted…to her

Un sfert de secol. Atât a trecut de când ea a zărit lumina zilei pentru prima oară. Doi ochişori gingaşi de migdală. Ea e persoana care m-a menţinut mult timp pe linia de plutire. A căutat pentru mine echilibrul meu, şi l-a găsit. Deşi ştia şi încă ştie că sunt o fire dificilă şi era conştientă (încă e) că eu fac „minuni” şi mă înclin ba pe stânga, ba pe dreapta, ea s-a încăpăţânat să fie prezentă în viaţa mea în fiecare clipă pentru ca eu să mă menţin acolo unde trebuie. Ea e persoana de la care am învăţat că „nu tot ce zboară se mănâncă”. A fost alături de mine în orice moment, mi-a deschis ochii în unele situaţii, s-a bucurat pentru fericirea şi împlinirile mele, şi mi-a şters lacrimile atunci când a fost nevoie. E omul care suferă şi se consumă pentru cei dragi, mai mult decât ar face-o ei. Împarte cu alţii până şi ultima firimitură pe care ar avea-o. Exemplele pot continua la nesfârşit. Concluzia: e o persoană specială, minunată şi deosebită care trebuie avută „la casa omului”.
Uneori, în viaţă, avem norocul de a găsi un prieten special. Găsim pe cineva care ne schimbă viaţa doar făcând parte din ea. Uneori găsim un prieten cu care putem râde încât să nu ne mai putem opri, care ne determină să credem că totuşi există bunătate printre cei care ne înconjoară, care ne convinge că există o uşă descuiată ce ne aşteaptă s-o deschidem.
Sora mea de suflet. Fiinţa cea mai compatibilă cu mine din punct de vedere al prieteniei, şi nu doar atât.

Azi, ea mai adaugă un trandafir în buchetul vieţii. La mulţi ani, sisule! Că vei fi prezentă în continuare sau nu de-a lungul vieţii, eu îţi doresc ce îţi uram şi până acum, şi ştii foarte bine care e lista de dorinţe pentru tine.

Te iubesc! 

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Colt de suflet și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Addicted…to her

  1. DianaEmma spune:

    Îmi place atât de mult să citesc posturile în care vorbiți una de alta… :)

  2. addicted spune:

    Its so easy to be addicted to me!! :)) Imi permit sa glumesc de ziua mea si sa nu fiu modesta,da?
    Am sa mai fiu dealungul vietii prezenta ca doar nu am de gand sa mor maine, nu planuiesc decat sa imi scot mahmureala din sistem si sa dorm pana diseara. :))
    Multumesc (din nou) pentru cuvintele frumoase si vorba ta ” ce-mi doresti tu mie, iti doresc eu tie ” !!!! :*

  3. Roscata spune:

    Da, e un om cu o inima mare ;)

  4. Pingback: 25 de milioane! | Love addiction √v^√v^√ღ

  5. Pingback: Sunday perfect gift | Love addiction √v^√v^√ღ

  6. Da da da da da da! A avut Alina de ziua ei un tort mare cat inimioara ei! <3

  7. Pingback: Simplu - 2011! | Love addiction √v^√v^√ღ

  8. Pingback: Doua suflete intr-un singur corp

Lasă un răspuns

