Colţ de suflet. Sufletul meu. [2]

6 august – ziua de naştere a mamei mele. Azi e ziua ei! Ce îi doream anul trecut, îi urez şi acum. Diferenţa e că anul acesta schimbă prefixul vârstei, deşi arată cu 10 ani mai tânără (nu spun asta doar pentru că e mama mea; pot confirma cei care o cunosc). La mulţi ani, mami!

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Colt de suflet și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Colţ de suflet. Sufletul meu. [2]

  1. Roscata spune:

    La multi ani, amandurora! :D

  2. Roxana Chita spune:

    La multi ani si din partea mea :)

  3. DianaEmma spune:

    Sper să sărbătorești mulți ani de acum înainte frumos începutul de august. :)

  4. vacitim spune:

    La multi ani cat mai frumosi!

  5. Pingback: Colecția de iubiri! « Marin Toma's Blog

  6. Delia spune:

    Multumesc tuturor pentru urari !

  7. creve spune:

    Hi hi, la mulți ani din plin pentru sărbătoriți :) Multă sănătate!

  8. Pingback: Trandafirul meu roşu | ●◦ ◦●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●◦ ●◦

Lasă un răspuns

