Destul

Poţi dori ceva aşa de chinuitor şi de tare, încât, îndeplininduţi-se, nu te mai bucuri. Te-a costat prea mult suflet…

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Destul

  1. creve spune:

    Să sperăm că asta ne vom bucura :)

  2. Eva spune:

    Mie mi s-a întâmplat chestia asta.

  3. Cenușă de Lumină spune:

    Da, am patit-o si crede-ma ca de atunci ma bucur numai de ce pot avea fara sa mai tanjesc dupa nimic…

  4. Paul spune:

    Ce frumos si adevarat..:X

  5. Pingback: Ce poţi dărui? « Gabriela Elena

  6. iana spune:

    Probabil daca iti doresti atat de mult ceva orice sacrificiu pentru a-l avea pare neinsemnat si bucuria ar trebui sa fie mult mai mare la sfarsit.

  7. Pingback: Aici mi-e locul !!! | Love addiction √v^√v^√ღ

  8. Pingback: My life in few words » Blog Archive » 5 – De vazut si revazut

  9. Torden spune:

    … unul dintre prietenii mei mi-a spus asta, cu mult timp in urma :)…

  10. Pingback: Prolegomene sau un alt inceput… « Marin Toma's Blog

  11. Pingback: Mă tot întreb ..... | Love addiction √v^√v^√ღ

  12. Pingback: Lumea filmului … « Silence's Blog

  13. Pingback: Misiune imposibilă: misiune îndeplinită! « Gabriela Elena

  14. Pingback: Momente de fericire | Love addiction √v^√v^√ღ

  15. Dar poate fericirea poate umple golul…:)

Lasă un răspuns

