Regrete

De ce îţi pare rău în viaţă? De ce ai făcut sau de ce n-ai făcut? Răspunsul meu este legitim. De ce am făcut! Pentru că voi avea ocazii, sau şanse să se ivească ocazii, unde voi putea face ce n-am făcut. Meditează asupra situaţiei înainte să comiţi fapte care sunt uneori regretabile!

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Regrete

  1. DianaEmma spune:

    Hmmm… e ceva ce implică ce am făcut și ce n-am făcut…
    Regret că nu am apreciat la timp prietenia unei persoane… și nu e vorba doar că nu am făcut aprecierea, ci că am făcut și niște chestii superficiale.
    Când am apreciat…. timpul împreună a fost prea scurt… doi ani sunt prea puțini față de ce am fi făcut…

  2. vacitim spune:

    Yep, regret că uneori am fost atât de prost încât să comit niște greșeli pe care nici acum nu le pot explica, doar accepta pentru că nu am cum să le schimb. Sper însă că de acum înainte, așa cum scriai și tu, să gândesc mai bine :)

    O zi fără regrete, Delia! :)

  3. Roscata spune:

    Nu regret multe lucruri, am invatat din greselile mele, oricum nu pot da timpul inapoi. Sper doar, ca pe viitor, sa nu mai fac aceleasi greseli.

  4. Pingback: Punct și virgulă « Marin Toma's Blog

  5. Numele Trandafirului spune:

    Eu le regret pe amandoua :D … Sau nu ? pff ma fastacesc in cuvintele astea

  6. Mie imi pare rau ca nu am avut mai multa grija de anumite relatii sau ca nu m-am implicat mai mult in diverse activitati. In acelasi timp, ma consolez cu gandul ca n-a fost sa fie, ca oamenii care vor sa stea langa tine vor sta oricum si ca lucrurile care trebuie sa se intample vor avea loc mai devreme sau mai tarziu :D.

  7. creve spune:

    Suntem oameni și greșim. N-am întâlnit pe nimeni să nu greșească. Important e să învățăm ceva din greșeli ca să nu mai regretăm după. Ce bine era dacă nu am fi greșit niciodată. Dar poate atunci nu am fi apreciat unele lucruri.

  8. Pingback: Plouă cu minuni… « Marin Toma's Blog

  9. Pingback: Arta contemporana « Silence's Blog

  10. TED spune:

    de ce n-am facut.CLAR!

  11. iana spune:

    In mod clar de ce n-am facut… pentru ca alta ocazie nu mai am . Sunt unele lucruri in viata pe care daca nu le faci la momentul oportun alta ocazie nu mai ai ,in schimb regretul ramane mereu. Si sincer as fi preferat sa fac acel lucru atunci si sa risc poate sa nu aiba rezultatul pe care mi-l doream decat sa ma gandesc mereu ce-ar fi fost daca.

  12. Mihaela spune:

    Am unele regrete, insa nu stiu daca e ceva ce am facut sau nu am facut. Am tendinta de a ma invinovati pentru aproape orice merge rau si de aceea ma gandesc ca poate daca as fi facut altceva, daca mi-as fi dat mai mult silinta, daca as fi incercat mai mult, lucrurile ar fi stat altfel. Insa nu stiu daca e adevarat. Si n-o sa stiu niciodata.

Lasă un răspuns

