Beneficiile apei

Timpul corect pentru a bea apă va îmbunătăţi eficacitatea ei pentru corpul uman :
* două pahare cu apă imediat după trezire -> ajută la activarea organelor interne
* un pahar cu apă băut cu 30 de minute înainte de o masă -> ajută digestia
* un pahar cu apă înainte de a face baie -> ajută la scăderea tensiunii sanguine
* un pahar cu apă înainte de culcare -> ajută la evitarea unui atac cerebral sau de cord (deci ştiu sigur că eu n-o să mor de aşa ceva, pentru că mereu beau apă după ce mă bag în pat pentru a dormi . Da, dorm cu bidonu’ cu apă lângă pat, şi în caz că mă trezesc pe timpul nopţii, trag câte o duşcă )

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate, ● Read & Learn și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Beneficiile apei

  1. creve spune:

    Eu în prioada asta bag vreo 3 litri de apă pe zi :)) La vară mă aștept să o dublez :))

  2. ella spune:

    Interesant! Cred ca-mi iau si eu bidonu cu apa langa pat. Si bag un pahar inainte de somn, si 2 cand am trezesc :-)

    • Delia spune:

      Asa sa faci ! :D Pentru diete e recomandat sa bei cel putin o cana inainte de masa, pentru ca reduce pofta de mancare, sau cel putin umple stomacul inainte sa mananci. :)

  3. vacitim spune:

    Nu cred ca am baut pana acum apa la intervalele mentionate de tine, dar iti impartasesc obiceiul. Cand ma bag in pat, spun rugaciunea si beau apa. Apoi, de cate ori ma trezesc, exact asta fac: mai trag o dusca si ma culc la loc :))

  4. addicted spune:

    Avand in vedere faptul ca semanam psihic si la obiceiuri ca doua picaturi de apa desigur ca si eu dorm cu sticla langa pat! :lol: De mai bine de o saptamana insa beau apa plata cu lamaie, in jur de 2 l pe zi pt.ca mi-s satula de apa simpla fara gust!:))

    • Delia spune:

      De la vin rosu ai trecut la apa, a? :)) Ai grija sa nu ruginesti, sisule. :))

      • addicted spune:

        Sa stii ca de asta ma tem cel mai tare. :( Dar ce sa fac? Asta e, ma risc.

        • Delia spune:

          Las’ ca vin eu si iti iau apa de la gura…….ca sa-ti ofer vin. :> Vez’ sisule?! Nu te las la greu niciodata! D’asta exist eu pe lumea asta! :)))) Pe urma sa nu te mai aud spunand ca-s sora rea!!! >:P

          • addicted spune:

            Da, noroc de tine de ceva vreme, de tine si A. ca ma tineti in priza cu glume si nu multe intrebari. Noroc de tine si strambaturile noastre la web.
            Noroc si well, don`t mind me, i-m just sad, mad, angry …

            • Delia spune:

              Vaaaaaaai, delete pozele alea!!! :D Nuuu recunosc nimic! [-(
              Ce ii spuneam Corinei in seara asta iti spun si tie: de azi inainte nu mai beau! Zau! :-”

              PS: Cand viata ne da un sut in fund, trebuie sa ne amintim ca suntem cu un pas inaintea ei !

              PS2: Am 2 acadilici. Una de mere, alta cu cola. Cum le impartim? :D

  5. carbonaru spune:

    Un pahar cu apa dupa betie ajuta la recuperare :)

  6. Paul spune:

    Hmm..nu beau multe lighe,dar cred ca le compensez cu fructe :)..Dar inainte de culcare si eu beau apa si raman cu paharul langa mine..partea funny e ca noapte mi se face des sete :)

  7. Nu-mi fac griji in privinta consumului de apa…in privinta asta sunt ca o broasca! :))

Lasă un răspuns

