Decizii

Nu lăsa pe mâine ce poţi face azi! Nu ştiu de ce tot amânăm lucrurile, dar dacă ar trebui să ghicesc, aş zice că o facem mai ales de frică/teamă. Frica de eşec, frica de durere, frica de refuz. Uneori, ne e frică pur şi simplu să luăm o decizie. Ne frământă, şi ne gândim: dacă e cea greşită?! Dacă faci o greşeală pe care nu mai poţi să o repari? Cel care ezită, pierde! Nu putem să zicem că nu am fost avertizaţi. I-am auzit şi pe cei dragi prevenindu-ne în legătură cu timpul pierdut. I-am auzit pe toţi zicând „să trăim clipa”. Şi totuşi, câteodată, trebuie să învăţăm singuri. Trebuie să experimentăm propriile greşeli, să ne învăţăm fiecare lecţiile. Trebuie să măturăm posibilitatea de azi sub covorul de mâine, până când nu mai putem. Până când, în final, înţelegem! Ca să ştii, e mai bine decât să te întrebi. Ca să te trezeşti, e mai bine decât să dormi. Ca să realizezi, e mai bine să trăieşti clipa. Şi că până şi cel mai mare eşec, până şi cea mai gravă, de nereparat greşeală, sunt mult mai de preferat, decât să nu încerci niciodată!

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● din viata, ● Gânduri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Decizii

  1. yuri spune:

    Complet de acord cu tine, „cel care ezită, pierde!”.

  2. iana spune:

    Sunt de accord in totalitate …regretul de a nu fi incercat ceva ce poate ne-am dorit si am ezitat dintr-un motiv sau altul ne va urmarii mereu.

  3. creve spune:

    Există o carte ”asumă-ți riscul” de Ben Carson. Chirurg care în timpul operațiilor de multe ori își asumă riscuri dar care până la urmă dau roade. Când e vorba de o problemă și amânăm în a o rezolva vrem să îi negăm existența și ne apucăm să facem ceva doar când realizăm că altfel nu trece.

  4. vacitim spune:

    Nu intotdeauna cel care ezita, pierde. Sunt cazuri cand amani o decizie pentru ca nu ai forta necesara sa aperi decizia pe care vrei sa o iei sau stii ca nu poti pune in practica ceea ce vrei.

    Toate la timpul lor este un sfat extrem de viabil chiar daca uneori poate insemna sa eziti sa faci ceva :)

    Desigur, nu trebuie sa exageram :)

  5. addicted spune:

    Aiurea e cand iti tot repeti greselile si intervine acel ” nu vreau sa invat ” mascat in ” nu pot! „.
    Ce nu vom vrea sa invatam acum, vom regreta mai tarziu; si timpul pierdut cu nimicuri si cel „pierdut” ranindu-i pe ceilalti, si cel in care ne stresam in cautarea unor solutii ( care uneori stii, sunt in fata ochilor nostri ) si mai ales cel in care nu am profitat asa cum trebuie ce cei dragi si de ceea ce ne-au oferit.
    Experimenteaza, greseste .. dar invata.

  6. Pingback: Quote of the Day | Love addiction ... √v^√v^√ღ

  7. Cony spune:

    Tocmai pentru a nu regreta ca nu am incercat sau nu am facut ceva anume, imi place sa decid singura ce vreau sa fac astfel incat mai tarziu sa nu am regrete ca viata mea ar fi fost alta daca as fi ales altceva…
    Mi-a fost foarte bine pana acum gandind asa !

  8. Citind cum ai inceput articolul, mi-a venit in minte acelasi proverb, dar usor modificat de cineva cu simtul umorului:
    „Ce poti face azi, nu lasa pe maine, lasa pe poimaine!” :D

  9. yuri spune:

    Problema nu este numai că dacă eziţi pierzi, problema este că puţine persoane ralizează că ar putea pierde ceva sau mai bine zis că nu realizează ce pot pierde.

  10. Pingback: My life in few words » Blog Archive » News

  11. Pingback: Latte Art | Love addiction ... √v^√v^√ღ

  12. drstoica spune:

    Ca sa poti da ceva important mai departe, cred ca trebuie sa-ti traiesti propria viata, imbogatita cu propriile experiente, cu propriile greseli, cu propriile necazuri, cu propriile regrete, cu propriile fericiri… Altfel, totul e din carti.

Lasă un răspuns

