Sesiune

exam + facebook = your face is in the wrong book

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la Sesiune

  1. Lusio spune:

    Numa facebook stii..

  2. creve spune:

    începi să scrii descrierile și interesele useri-lor :))))

  3. Cosmin spune:

    Damn, maine am examen :))

  4. vacitim spune:

    pe vremea cand dadeam eu examen, nu aveam cont pe facebook :)
    dar imi place ecuatia de mai sus :) e tare interesanta :d
    noi cu cartile, cand eram intrebati daca ne-am apucat de invatat spuneam ca mai aveam 3 pagini si ne apucam :p

  5. Paul spune:

    :)) bine spus :))

  6. Pingback: Din vremuri de demult III « Marin Toma's Blog

  7. Pe naiba! :-L mi-am tinut nasul in cartile potrivite de la inceputul sesiunii incoace si toate examenele au fost naspa! :-L gata, de-acum ma reprofilez pe Facebook :D

  8. Pingback: Ascensiune « Gabriela Elena

  9. loryloo spune:

    Pledez vinovata :”>
    De vina e un joc descoperit pe facebook… si al naibii, n-am fost niciodata adepta jocurilor :))
    Dar am avut noroc si n-a trecut doar sesiunea, ci am trecut si eu la toate examenele, cu bine chiar. Mai am o singura sesiune… nu-mi vine sa cred…

    • Delia spune:

      Am o prietena care e innebunita dupa jocul cu ferma de pe hi5. E ca un drog pentru ea, si zilnic trebuie sa-si ia doza. Cand mi-a spus despre ce e vorba m-a busit rasu’. E un joc pentru copiii de 7 ani. :))
      Tu despre ce joc zici?

      • loryloo spune:

        Eu joc Cityville :D Nu spun ca e mare minunatie, nici nu mor fara el, dar… intru zilnic :”> Bine, de e vreo urgenta… cum au fost zilele dinainte de examen sau chiar ziua examenului cand am venit prea obosita si fara nici un chef, l-am lasat in plata Domnului, dar in rest, sunt prezenta acolo in fiecare zi :D
        Aici iti construiesti un oras, il decorezi, construiesti blocuri, hoteluri,vile, in functie de nivel iti iei pe rand primarie, gradinita, muzeu,spital, cultivi pamant si aici :D ca sa faci produse sa aprovizionezi apoi magazinele din orasul tau…sau magazinele pe care le-ai deschis in orasele vecinilor. Vecinii te pot ajuta, vizitandu-te, iti aduna din chiriile de la case, iti pot uda recolta, iti pot trimite turisti. Poti trimite si primi cadouri. De exemplu iti trebuie niste licente ca sa iti poti cumpara teren, trebuie sa iti trimita vecinii. Cam despre asta este vorba in mare parte. E primul joc de care ma tin asa mai serios, pana acum n-am avut nici o taina :-j.
        Farmville mi se pare plictisitor si mie :)))

  10. madalinutza spune:

    sesiune:(((…ne-au mancat astia de master vietile…..prezenta obligatorie cica

  11. ZuZu spune:

    Asta cred ca mi se potriveste mie :)) de minune chiar.

Lasă un răspuns

