Test IQ

Acest test este aplicat la interviurile de angajare din Japonia, în special în sectorul IT. Un om normal ar trebui să rezolve testul în 15 minute, în Japonia.

Testul îl găsiţi aici : test_IQ

Voi reuşiţi să transportaţi oamenii pe malul celălalt ?

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Test IQ

  1. creve spune:

    eu sigur nu-s normal :))) nu mă prind :D oi fi blond :))))

  2. vacitim spune:

    Foarte dragur. l-am rezolvat in 7 minute :) cam lent, dar sunt racit, mi se iarta :D

    • Delia spune:

      Cum ai reusit ?

      • vacitim spune:

        1. duci prizonierul cu politistul. se intoarce politistul
        2. duci politistul cu un baiat. se intorc politistul si prizonierul
        3. se duce tatal cu celalalt baiat. se intoarce tatal
        4.se duce mama cu tata. se intoarce mama
        5. se duce politistul cu prizonierul. se intoarce tata
        6. se duce mama cu tata. se intoarce mama
        7. se duce mama cu o fata. se intorc politistul cu prizonierul
        8.se duce o fata cu politistul. se intoarce politistul
        9. se duce politistul si se intoarce cu prizonierul

  3. Numele Trandafirului spune:

    nu am rabdare

  4. addicted spune:

    Nu-mi place. :D Deci abandon. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeext!!
    [ fidelita taietel, ai pus catelul sa pandeasca blogul cat esti plecata? vezi ca i-am dat o clatita sa manance ,daca face bubu sa stii de la ce. :D ]

Lasă un răspuns

