Me, myself and I

Sisus mi-a înmânat o lepşuţă acum ceva vreme. Uitasem de ea, dar mi-am amintit acum. 

Sunt… aproape all in 1. Adică: puternică, ambiţioasă, aiurită, încăpăţânată, complicată, agitată, loială, demnă de încredere, dificilă, inteligentă, haioasă, orgolioasă (uneori).
Aş vrea… să pot să realizez ceea ce mi-am propus / să pot să dau timpul înapoi.
Păstrez… amintiri.
Mi-aş fi dorit… să nu mă ataşez prea repede de persoanele cu care intru în contact des şi cu care se formează diferite legături / să nu am regrete.
Nu-mi place… când cineva îşi formează o părere despre mine şi mă etichetează fără să mă cunoască.
Mă tem… de bătrâneţe, de întuneric, de singurătate, de boală.
Aud… extrem de bine. Serios!! Cred că se compensează cu faptul că port ochelari de vedere uneori. Aud o şoaptă spusă oricât de încet. Aşa că dacă vreţi să mă bârfiţi, don’t do it! S-ar putea să încasaţi o palmă de la mine. Mi-am amintit de o fază cu Dana… Telefonul ei era pe vibraţii în cameră sub pernă (!!!), la o distanţă de vreo 8 metri. Noi eram pe hol şi vorbeam, iar eu auzeam cum vibra telefonul ei. Ea desigur că nu l-a auzit. Să nu uit să menţionez că televizorul era aprins. Când i-am zis că-i sună telefonul, îmi zice: „Ce-ai, fată? Ce telefon auzi?”  . Mai sunt şi alte exemple…
Îmi pare rău… că nu am făcut ce a trebuit, când a trebuit.
Îmi place… să fiu apreciată şi iubită de cei din jurul meu.
Nu sunt… blondă.
Dansez… când sunt fericită.
Cânt… în baie, pe unde apuc. Deci cânt!
Niciodată… nu voi înceta să lupt pentru a fi fericită.
Rar… arăt sentimentele pe care le simt faţă de cei pe care-i iubesc.
Plâng… de dor.
Sunt confuză… când trebuie să iau decizii.
Am nevoie… de linişte şi stabilitate.
Ar fi trebuit… să nu fac greşeli în trecut.
Aş putea… să proiectez amintiri din viitor.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

40 de răspunsuri la Me, myself and I

  1. DannY-L spune:

    Nu au devenit extrem de plictisitoare aceste lepse?

  2. DianaEmma spune:

    Cui nu-i place apreciarea. :P

  3. vacitim spune:

    Foarte dragute raspunsurile :)
    Eu aud mai prost, dar, din nefericire pentru ceilalti, aud atunci cand sunt barfit, ca prin minune :D

  4. creve spune:

    Te iubim >:D< Telefonul ăla cred că vibra destul de tare totuși :D La partea cu arătatul sentimentelor față de cei care îi iubești ai putea lucra puțin. Ar putea să creadă că nu ți la ei :P

  5. drstoica spune:

    Chiar asa multe greseli ai facut in trecut?! Crezi ca merita sa dai timpul inapoi cand ai o viata inainte sa traiesti de doua ori mai frumos decat ai facut-o, poate, pana acum si sa repari greselile una cate una?
    In rest, iubeste, ataseaza-te, arata-le! Fara astea, totul ar fi ca un film previzibil. :)

  6. addicted spune:

    Da!!! ai clar nevoie de liniste si stabilitate, ai nevoie sa iei o decizie fara FRICA si-ai nevoie sa inveti sa iti arati sentimentele fata de cei care ti le arata si care iti DEMONSTREAZA, mai ales, ca n-are de ce sa-ti fie frica.
    Nu ai sa mai plangi iti garantez iar fericita ai sa fii mai mult decat crezi acum ca poti fi!
    Sisu` te iubeste fricoasa mica si indecisa. >:D<

  7. ZuZu spune:

    Greselile sunt facute pentru a invata din ele, pentru a nu se repeta si pentru a excela in viitor.
    Si sa nu regreti nimic, regretele te fac sa traiesti in trecut iar tu trebuie sa privesti spre viitor.Si tot ce iti ramane e sa imbunatatesti situatia actuala si sa speri intr-un viitor mai bun fara regrete !

  8. Nice spune:

    Din pacate se intampla atat de des sa fim etichetati dupa un prim contact rapid si total irelevant. De multe ori ma intreb cum ar reactiona cei din offline daca mi-ar citi blogul. Cred ca ar avea un soc…

  9. Tot in baie dai concerte? :))

  10. Lusio spune:

    „Aud… extrem de bine. Serios!! ”

    Doar pe ale mele ce nu (prea) le auzi BINE..

Lasă un răspuns

