Intrebare (22)

Te-ai aruncat vreodată cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul deşi toţi te sfătuiau să nu încerci ?

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● QuestionS și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

50 de răspunsuri la Intrebare (22)

  1. DianaEmma spune:

    Dar cine nu a făcut asta? Măcar în adolescență, perioada teribilismului.

    Deși aș spune că din fericire, mergeam mai des cu totul înainte, deci am atenuat impactul, nefiind doar cu capul. :lol:
    Pentru că în 90% din cazuri a fost de rău.

  2. addicted spune:

    Yeap si nu doar o data!! :) Ramai cu o lectie de fiecare data,sa nu te mai incapatanezi sa crezi DOAR ce tu vezi si sa-i asculti si pe cei din afara,ei uneori vad mai bine decat noi!

  3. DA! :D
    Nu-mi place sa ascult de lume asa ca mai bine fac ceea ce cred eu ca ar fi bine,ceea ce simt :P

    • Delia spune:

      Persoanele dragi si cei care intr-adevar tin la tine si nu le esti indiferenta n-o sa te invete de rau. Niciodata! ;)

      • addicted spune:

        See? exact ce spuneam eu spui si tu, deci STIIIIII. :))

        • Hehe , nu bas asa , multe persoane dragi vorbeau numai prostii,si mai ales imi judecau relatia mea cu Alex doar prin simplul fapt ca el e mai mic si de atunci nici nu mai vreau sa aud parerile altora :)

          • Delia spune:

            Cei din jur nu au dreptul sa judece, ci doar sa isi exprime punctul de vedere, asta in cazul in care sunt aproape de sufletul tau. Daca nu sunt, atunci shut the fuck up!
            In dragoste nu exista limita de varsta. In dragoste si in razboi totul e permis.
            Strabunica mea era mai mare decat strabunicu cu 10 ani (Dumnezeu sa-i odihneasca). Si au trait fericiti pana la adanci batraneti.

  4. Mihaela spune:

    Da, in relatia mea. In liceu multi spuneau ca prietenul meu nu ma merita si asta din motive puerile (eu aveam note mari, el mai mici…). Am continut, nu mi-a pasat ce zice lumea. Inca suntem impreuna, facem acusi 10 ani.

  5. EvilEssence spune:

    Intotdeauna fac asta. Daca eu cred in ceva-ul respectiv nu conteaza ce spune restul.

  6. Nice spune:

    Nu. Eu nu cred cu tot sufletul in proiecte, iar cunoscutii nu prea are curajul sa ma sfatuiasca. Toti stiu deja ca nu ascult de nimeni, fac doar cum consider eu de cuviinta. :evil: Chibzuiesc indelung pana sa iau o hotarare.

  7. drstoica spune:

    Chiar si in clipa asta sunt aruncat cu capul inainte in ceva despre care cunoscutii mi-au zis „nu, ba!”. :) Si inca nu m-am lovit, e bine. :)

  8. Roxana spune:

    Eu da…cateodata e bine cateodata nu.

  9. creve spune:

    am făcut asta înainte dar acum mă mai gândesc și eu la consecințe care ar putea să apară. Orice acțiune generează o reacțiune :)

  10. Delia spune:

    @ drstoica :
    @ creve :

    Mai bine sa iti para rau ca ai incercat, decat sa regreti ca ai stat cu mainile-n san gandindu-te la ce ar fi putut fi daca…

  11. Iana spune:

    In general nu prea ma arunc cu capul inainte nu pentru ca m-as lasa influentata de ceilalti ci pentru ca asa e firea mea,sa stau sa analizez mult inainte de a lua o decizie. Insa cu siguranta daca as crede cu tarie in ceva n-ar mai conta daca ceilalti ma sfatuiau contrariul,as face ca mine clar.

  12. vacitim spune:

    eu tot timpul am facut asta. concluzia celorlalti: esti tare incapatanat :D
    Realitatea: am capul tare :)))))
    De fapt si de drept, fiecare are de trecut prin anumite evenimente in viata, sunt momente in care simti ca trebuie sa faci un lucru indiferent cat de periculos sau neimportant pare ca este.
    In general oamenii trebuie sa invete ca nu pot sa preia din suferintele sau din incercarile altora.
    O sa ma lovesc cu capul daca va fi nevoie de toate zidurile pana cand le voi darama daca el vor sta intre mine si visurile mele :)

  13. ZuZu spune:

    Cu siguranta :)) si de fiecare data a avut un sfarsit bun ;;), tocmai pentru ca Eu credeam in acel ceva…

  14. addicted spune:

    Poate dormiti amandoi afara cu fata in zapada. :))

  15. Roxana spune:

    :lol: ce-i aici bataie cu zapada ? :>

  16. Roxana spune:

    Eu vreau sa ma uit doar :lol:

  17. Roxana spune:

    Ok ok fie :lol: Eu prima :D

  18. Pingback: Nominalizari « Dreaming Of Another Life

Lasă un răspuns

