Holding hands

The spaces between your fingers were created so that another’s could fill them in.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Holding hands

  1. Lusio spune:

    Frumos..

  2. Mihaela spune:

    Foarte frumos. Ma bucur ca se mai scrie si despre iubire, prea multe bloguri vorbesc de despartiri, de iluzia iubirii, despre dragoste si efemeritatea sa. Mie imi place sa cred ca exista dragoste pentru totdeauna, ca putem iubi o singura persoana toata viata.

    • addicted spune:

      Same here! :) Cei care vorbesc de lipsa sau neexistenta iubirii sunt cei care au fost/sunt dezamagiti de tot ceea ce tine de ea. Am fost si eu p-acolo si pana acum 4 ani o priveam la fel dar nu-i bai, ii va lovi dragostea asa cum am fost si eu lovita, fara sa-mi dau seama! Nu e nimeni o exceptie de la regula si toti avem parte de iubire numai ca depinde de noi DACA/cum o tinem aproape.

      • Mihaela spune:

        Si eu am fost dezamagita in dragoste, multe persoane din familia mea au divortat, dar cu toate acestea tot privesc cu optimism dragostea.

        • Delia spune:

          Mihaela, dragostea nu mai e locul 1 in top. Ok, te casatoresti din dragoste, dar ceea ce tine o relatie/casatorie stabila sunt punctele comune intre cei doi parteneri. Si stii de ce? Pentru ca dragostea trece prin stomac.

      • Delia spune:

        @ addicted :
        Nu pot sa privesc lucrurile cu atat de mult optimism ca tine. Asta ar insemna sa nu fiu realista. Unele persoane sunt menite sa fie singure, sa nu isi gaseasca jumatatea. Altele sa nu poata faca copii. Etc.

    • Nice spune:

      Probabil ca ai mai multa inspiratie cand suferi, cand esti fericit ai chef de viata, nu de scris pe blog. :)

    • Delia spune:

      @ Mihaela:
      Pe durata vietii iubim de mai multe ori, in mai multe moduri, persoane diferite.

  3. Paul spune:

    ce frumos :)..

  4. Ooooh, cat de frumos si cat de adevarat este..8-> altfel nici nu s-ar putea!

Lasă un răspuns

