Zău ?

Întâi a fost e-mail-ul. A urmat printre altele, cel mai important, Yahoo Messenger. Apoi Hi5 şi alte site-uri de profil. Dar în ultimii doi ani a început o adevărată nebunie cu Facebook şi Twitter. Împreună, aceste două reţele de socializare au 606 miloane de utilizatori. Mai există viaţă fără ele? 
Twitter a intrat pe internet în urmă cu aproape 4 ani. În doi ani de la lansare a reuşit să strângă în jur de 5 milioane de utilizatori, iar acum, potrivit statisticilor, a trecut de 100 de milioane de oameni. I se spune şi „SMS-ul internetului” pentru că platforma sa este gândită pentru a transmite şi a recepţiona de la ceilalţi mesaje scurte de până la 140 de caractere.
Facebook a fost iniţial o reţea de socializare a studenţilor de la Harvard, iar cu timpul s-a deschis şi pentru cei de la alte universităţi. Lui Mark Zuckerberg i s-a aprins apoi beculeţul, iar în 2006, după ce şi-a dat seama de potenţialul acesteia, a transformat Facebook într-o reţea deschisă tuturor. Creşterea uriaşă a interesului pentru această platformă online s-a manifestat începând cu 2008. De la 15 milioane de utilizatori s-a ajuns la 250 de milioane de oameni care aveau profil pe site-ul lui Zuckerberg.

606 de milioane de oameni spun că nu exişti dacă nu ai cont pe Facebook şi/sau Twitter. Zău?

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

38 de răspunsuri la Zău ?

  1. DianaEmma spune:

    E trist că nu exist… :lol:

  2. Roxana spune:

    Viata fara ele nu…iar eu nu exist ca n-am cont pe feisbuc,haifaiv si restu’ :(

  3. Intr-un fel,decat sa stai pe hi5 mai bine pe facebook. :))
    Pe twitter nu am cont dar nici nu-mi trebuie.

    Oricum o sa tina ceva timp treaba cu facebook’u ,pana knd o sa apara alta retea de socializare :))
    Cum s-a sarit si de la myspace la hi5 , de la hi5 la facebook , etc :D

  4. Dragos FRD spune:

    :-) Foarte bune comentariile de mai sus. Eu ce sa mai zic?, daca iti este dat sa ajungi popular se va intâmpla si fara fb. Din punctul meu de vedere nu e deloc o inventie rea.
    Totusi…numarul ala de 666 nu pare deloc de bun augur.

  5. addicted spune:

    Prostie mare asta cu existatul!!Pentru multi twitterul cel putin este o modalitate de promovare (a proiectelor,siteurilor etc) iar FB-ul la fel DAR mai mult for fun :))
    Eu am cont pe ambele dar de nu le-as avea sigur nu as merge sa inot in Bahlui :))

  6. Viorel spune:

    Hmm nu am cont, deci nu exist? :)

  7. Cosmin spune:

    Băi inexistenților :))

  8. creve spune:

    păi dacă fondatorul a avut zahăr s-au lipit toți ca muștele de facebook :)))

  9. Paul spune:

    :)) cum s-a mai spus twitter este bun pentru promovare..hi5..am cont datorita prietenilor (m-au obligat :)) )..iar FB e just for fun..dar mi se pare cea mai buna retea de socializare :)..dar nu sunt de accord cu „daca n-ar FB nu existi” :))..chiar stii melodia,nu??:)))

  10. klausen1976 spune:

    eu am cont si pe twitter si facebook … nu stiu ce sa fac cu ele … e chiar mai trist sa existi si sa nu stii asta :lol:

  11. ZuZu spune:

    Eu ma chinui sa aflu cum se foloseste twitteru si tu imi spui ca nu exist =))

  12. drstoica spune:

    Pfiuuu… ai uitat de mIRC, Delia!! :) Cate nopti mai pierdeau unii sa stea de vorba cu unele pe diferitele canale romanesti ori straine… :)

    • Delia spune:

      Sa stii ca m-am gandit si la mIRC, insa n-am precizat pentru ca ma gandeam ca altii n-au auzit de el. :)

      • drstoica spune:

        N-or fi auzit altii, dar a fost rege „omu” la viata lui! :)) Se blocau serverele cand dadea lumea navala pe mIRC dupa apusul soarelui… :)

        • Delia spune:

          Stiiiiiiu!!! :)) Eu mi-am pus net acasa acum 7 ani. Si pana atunci eram client fidel salilor de internet. Imi amintesc ca stateam la coada ca sa prind un calculator. Si evident ca toata lumea era conectata pe mIRC. :)) Iti dai seama cati bani au facut cei care aveau salile de internet?!

          • drstoica spune:

            Da, pe atunci, sala de net era sub ocupatia a doua tabere: cei care traiau pe mIRC si cei care se impuscau in Delta Force. :))
            Noroc ca aveam net la job. Si timp. Nici cand eram in emisia de radio nu inchideam mIRC-ul si Delta Force-ul in retea. :))

  13. drstoica spune:

    Am luat cateva la rand. Am terminat cu ProFm. Inaintea lui, fuse Kiss Fm. Si tot asa. :)

  14. Da fata, si umbla zvonul cum ca s-ar inchide FB-ul pe 15 martie :))

    • Delia spune:

      Mda, zvonuri ca s-ar inchide yahoo, implicit messul, se aud de 4 ani incontinuu. Nu se inchid, pentru ca site-urile astea sunt fabrici de bani. :))

Lasă un răspuns

