Ştiaţi că… [1]

… granulele simple de zahăr, din comerţ, sunt ideale pentru a vindeca sughiţul ?

Mulţi cred că un pahar cu apă, o bucăţică de pâine sau să ne ţinem respiraţia timp de câteva secunde este remediul cel mai simplu de a scăpa de sughiţ, însă cercetătorii spun că cel mai bun leac este de fapt zahărul. O linguriţă este de ajuns, efectul apărând în maximum câteva minute. Deşi nu se poate oferi încă o explicaţie pentru care remediul funcţionează, se crede că granulele de zahăr irită gâtul atât de tare încât impulsurile nervoase ce cauzează sughiţul sunt întrerupte.

sursa

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Ştiaţi că...?! și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Ştiaţi că… [1]

  1. Bine de stiut inca un truc desi cred ca la mine nu o sa mearga nici asta :)) . Nici o data nu mi-a trecut cu apa,paine,sperietura si alte mituri d’astea :)) dar voi incerca si cu zahar :D
    Deci … wtf .. cum sa umblu cu zaharu` dupa mine? =))

  2. Dragos FRD spune:

    „O linguriţă este de ajuns, efectul apărând în maximum câteva minute”. Pai in câteva minute trece sughitul de la sine!

    Cu sperietura merge, am trait experienta respectiva, si merge si daca iti tii respiratia. Cu conditia sa ti-o tii minim 4 minute….

    • Delia spune:

      Mie-mi trece doar daca imi tin respiratia, altfel nu. Acum vreo 3 saptamani ma apucase sughitu’, si m-a tinut toata ziua. Sughitam din ora-n ora. :))
      Eu si-asa ma sperii aproape la orice zgomot. Daca mai vii si la spatele meu, s-ar putea sa fac infarct. :))

      • Dragos FRD spune:

        :-)))))))))))))

        Probabil ca ai baut cam mult Baileys…

        Siiii…cam cât iti tii respiratia?

        • Delia spune:

          Oh, ai nimerit la partea cu Baileys. :D
          Nu reusesc mai mult de 1 minut. Probabil as depasi, dar as muri din cauza ca mi s-ar bloca inima. :))

          • Dragos FRD spune:

            Normal ca am nimerit, ca doar am citit rubrica „let’s talk about me” :-)
            Eu cred ca poti privi partea buna a lucrurilor: daca ti se blocheaza inima nu mai ai cum sa sughiti :-) :-) . Asta ca sa fac o gluma crunt de on-topic….

            • Delia spune:

              Prefer sa sughit decat sa mi se blocheze inima. :|

              Tu cat timp poti sa-ti tii respiratia ?

  3. Marian spune:

    Hmmm. O sa testam sa vedem :D.

  4. Dragos FRD spune:

    Of Delia…din ce in ce mai putin…..Nu mai stiu. Ultima data – cam 69 de secunde.

Lasă un răspuns

