HO HO HO !!!

Încă un an se apropie de final. Încă un Crăciun ne bate-n geam. Crăciunul este sărbătoarea mea de suflet. Ieri am împodobit bradul cu frate-miu şi tata. Mai mult eu decât ei. Mama pregătea bunătăţile în bucătărie. Mi-e dor de atmosfera Crăciunului din copilarie, de felul cum simţeam această sărbătoare atunci. Îmi amintesc că mă trezeam dimineaţa şi fugeam spre fereastră. Speram din suflet să văd casele acoperite cu zapadă, dar uneori nu ningea şi speram să ningă în următoarele zile, alteori totul era alb împrejur. Vreau să simt că sunt copil şi să alerg spre brad, să mă aşez lângă el şi să desfac cu nerăbdare cadourile primite de la Moş Crăciun. Îmi amintesc cât de entuziasmată eram când mergeam cu colindul, şi la sfârşitul zilei mă certam cu fratele meu din cauza banilor (întotdeauna mergeam cu el la colindat). Vecinii erau singurii care ne dădeau bani mai mulţi. Restul erau avari.  Atunci consideram că nu primeam atât cât meritam, după ce că mă strofocam să cânt bine cu vocea mea de soprană.  Ah, mi-am amintit şi de faza când ne prostea bunicu. Spunea că ne dă dolari, şi de fapt erau bani nou apăruţi.  Deh, eram mici şi prostuţi. 

Cred în spiritul Crăciunului. Cred în Moş Crăciun. Nu vreau cadouri. Îmi doresc doar ca cei din familie şi prietenii să fie sănătoşi şi fericiţi.

Să aveţi sărbători frumoase şi liniştite! Să petreceţi alături de familie, de prieteni şi cei dragi!

Crăciun fericit !!!

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Sărbători și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

34 de răspunsuri la HO HO HO !!!

  1. Nice spune:

    Ce amintiri frumoase, adevarul asta e, Craciunul are un farmec aparte cand esti copil. Sarbatori de vis alaturi de familie, multa sanatate, bucurii si cadouri mii!

  2. Mihaela spune:

    Sarbatori Fericite!
    Foarte frumoase amintiri, si mie imi este dor de Craciunul din copilarie, dar sunt bucuroasa si pentru prezent, imi place sa petrec Ajunul Craciunului acasa cu iubitul meu si prima zi de Craciun impreuna cu familiile noastre.

    Multa veselie alaturi de cei dragi! Sper sa ti se indeplineasca si acele dorinte de care ai scris, sanatatea si fericirea sunt cele mai importante, cadourile materiale mai putin.

  3. Roxana spune:

    Si eu asteptam sa plec la colindat cand eram mica….ce vremuri 8->…
    Ho ho ho Merry Xmas :) :*

  4. Sarbători liniștite și frumoase, alături de cei pe care îi dorişti prin preajmă !!!

  5. klausen1976 spune:

    Craciun fericit si tot binele din lume .

    Stefan
    ps. Delia, ii transmiti tu, te rog, toate cele bune , din partea mea, lui Lusio ? :)

  6. ZuZu spune:

    Dolari sweetie ? erai blonduta asa ? :> =)) Craciun fericit draga mea si sa ai parte de tot ce iti doresti ! te-am pupat :*

Lasă un răspuns

